احتمال تعویق اردوهای ملی به خاطر مشکل مالی

به گزارش تیم علمی، تیم فوتبال ساحلی ما باید به برزیل اعزام گردد، تیم فوتسال ما اعزام دارد و با وضعیتی که فدراسیون دارد، امکان به تأخیر افتادن برخی از این اردوها هست.

احتمال تعویق اردوهای ملی به خاطر مشکل مالی

احتمال تعویق اردوهای ملی به خاطر مشکل مالی

مهدی تاج اوضاع تیم ملی را خوب توصیف کرد و گفت: تنها موضوع نگران کننده، وضعیت مالی فدراسیون فوتبال است که با یاری وزارت ورزش و بقیه دنبال برطرف این نگرانی هستیم. به هرحال ما اردوهای متفاوتی داریم که تیم امید اکنون در کیش حضور دارد، تیم فوتبال ساحلی ما باید به برزیل اعزام گردد، تیم فوتسال ما اعزام دارد و با وضعیتی که فدراسیون دارد، امکان به تأخیر افتادن برخی از این اردوها هست. با این حال کوشش ما اولویت قرار دادن تیم ملی بزرگسالان است تا بتواند احتیاج و شادی مردم را مانند جام جهانی تأمین کند و بسیار هم امیدواریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی در کیش هم گفت:برای این مراسم هم اسپانسر خوبی گرفته شده و ممکن است در کیش بدرقه خوبی داشته باشیم. چون بازی ها در قطر دوستانه است، تیم به کیش می آید و سپس به امارات می رود. زمانی که تیم ملی خاک کشورمان را برای بازی های جام ملت ها ترک می نماید، بدرقه نیز صورت می گیرد.

3-165

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 125

به "احتمال تعویق اردوهای ملی به خاطر مشکل مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعویق اردوهای ملی به خاطر مشکل مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید