تور قطر ارزان: اروگوئه و اکوآدور بلیت مستقیم دوحه را رزرو کردند

به گزارش تیم علمی، تهران (پانا) - مسابقات هفته هفدهم انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی با فزونی قاطع برزیل پیگیری شد و اروگوئه و اکوآدور بلیت مستقیم دوحه را رزرو کردند.

تور قطر ارزان: اروگوئه و اکوآدور بلیت مستقیم دوحه را رزرو کردند

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش ایرنا، ملاقاتهای هفته هفدهم انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز از ساعت 4 با ملاقات برزیل برابر شیلی شروع شد.

در این ملاقات سلسائو پیروز شد با 4 گل میهمان خود را بدرقه کند. گل های این بازی را نیمار و ریچارلیسون از روی نقطه پنالتی و وینیسیون جونیور و فیلیپه کوتینیو به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این منطقه کلمبیا برابر بولیوی با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و پاراگوئه سه بر یک از سد اکوآدور گذشت و در آخرین بازی امروز نیز اروگوئه یک بر صفر پرو را از پیش رو برداشت.

با این نتایج به غیر از برزیل و آرژانتین که پیش تر صعود خود را قطعی نموده بودند، اکوآدور و اروگوئه به طور مستقیم راهی قطر شدند و تیم های پرو، شیلی، کلمبیا برای رسیدن به پلی آف شانس دارند.

هرکدام از این تیم ها در صورت صعود به پلی آف، با تیم پنجم منطقه آسیا روبرو و ملاقات مذکور 23 یا 24 خردادماه 1401 برگزار خواهد شد.

قاره آمریکا برای حضور در رقابت های جام جهانی 2022 قطر در مجموع دارای 8 سهمیه است. منطقه آمریکای جنوبی 4 سهمیه و آمریکای شمالی 3 سهمیه دارد. سهمیه دیگر به رقابت مرحله پلی آف اختصاص دارد.

در آخرین بازی این هفته نیز بامداد فردا آرژانتین از ساعت 4 میزبان ونزوئلا خواهد بود.

براساس اعلام فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) ملاقات تیم های برزیل و آرژانتین در این مرحله به علت جنجال های پیش آمده و متوقف شده بود، تکرار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2102

به "تور قطر ارزان: اروگوئه و اکوآدور بلیت مستقیم دوحه را رزرو کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: اروگوئه و اکوآدور بلیت مستقیم دوحه را رزرو کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید