اختلاف ساعت ایران با مالزی و لابی سعودی ها، امارات زمین نمی داد

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس تمام کوشش خود را برای تغییر میزبانی خود از تیم های عربستانی از مسقط عمان انجام دادند و حتی کشور قرقیزستان را برای میزبانی مدنظر قرار دادند ولی در نهایت مجددا عمان را به عنوان میزبان بازی با الاهلی انتخاب کردند.

اختلاف ساعت ایران با مالزی و لابی سعودی ها، امارات زمین نمی داد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

پرسپولیسی ها می خواستند امارات، لبنان، قطر و مالزی را هم به کمیته مسابقات AFC برای میزبانی برابر الاهلی معرفی نمایند که این کشورها هر کدام به دلایل خاص خود منتفی شد.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: ما روی گزینه هایی مثل قطر و لبنان هم فکر کردیم. در قطر استادیوم السد که دارای سیستم تهویه است مد نظر بود که عربستانی ها با آنها هم به مشکل سیاسی خوردند و گفتند به قطر نمی روند.

خمارلو تاکید نمود: عربستانی ها در خصوص لبنان هم قبل از اینها گفته بودند نمی روند و این مسایل را با لابی ها و رایزنی هایی که داشته اند به ای.اف.سی قبولاندند.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس یادآور شد: ما حتی روی گزینه امارات نیز فکر کردیم چون حداقل ایرانیان بسیاری در آن جا بودند ولی آن ها هم زمین ندادند که در جریان بازی محبت آمیز تیم ملی هم شاهد مسایل پیش آمده بودیم.

وی اضافه کرد: بنابر این سراغ گزینه مالزی رفتیم ولی اختلاف ساعت زیاد و پرواز طولانی که تاثیر منفی زیادی روی تیم داشت باعث شد کادر فنی موافق آن نباشد که البته نظر درستی است و ما هم بر حسب وظیفه و روی میز بودن پیشنهاد های گوناگون آن را مطرح نموده بودیم. به این ترتیب ما به گزینه عمان برگشتیم.

خمارلو همچنین از کوشش پرسپولیس برای برگزاری بازی در منطقه خنک عمان اطلاع داد و به سایت این باشگاه گفت: در خصوص عمان به این فکر افتادیم که بازی را در منطقه خوش آب وهوا وخنک صلاله انجام بدهیم که حداقل از این جهت به سود ماهم بود ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا با این مساله مخالفت کرد و اعلام شد استادیوم این منطقه که مسابقات ای.اف.سی کاپ در آن برگزار شده استاندارد لازم برای لیگ قهرمانان آسیا را به دست نیاورده است. اینگونه شد که ما در نهایت استادیوم سلطان قابوس مسقط را برای این منظور معرفی کردیم. آن ها بار قبل میزبانی خیلی خوبی انجام دادند وکمال همکاری را داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 377

به "اختلاف ساعت ایران با مالزی و لابی سعودی ها، امارات زمین نمی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف ساعت ایران با مالزی و لابی سعودی ها، امارات زمین نمی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید