استقلال خوزستان یک &ndash ذوب آهن صفر ، برد و باخت با تعویض ها

به گزارش تیم علمی، شنبه 31،06،97، هفته هفتم هیجدهمین دوره لیگ برتر جام خلیج فارس، استادیوم غدیر اهواز ، ساعت 18:45

استقلال خوزستان یک &ndash ذوب آهن صفر ، برد و باخت با تعویض ها

استقلال خوزستان یک

گل: میثم کریمی (75- پنالتی)

ذوب آهن صفر

داور: سعید رحیمی مقدم، یاری ها: رحیم شاهین و امیر مبشر

اخطار: ایمان مبعلی و وحید خشتان (استقلال خوزستان)، هادی محمدی (ذوب آهن)

بازیکن برتر: ایوب کلانتری (استقلال خوزستان)

استقلال خوزستان: حسین پورحمیدی، احمد آل نعمه، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم، وحید حمدی نژاد، وحید نامداری، ایمان مبعلی(66 ایوب کلانتری)، میثم کریمی، میثم شاه مکوند، وحید خشتان، رضا درویشی(51 یونس دلفی)

سرمربی: داریوش یزدی

ذوب آهن : باقر صادقی، هادی محمدی، عارف غلامی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان(88 علی خدادادی)، محمدرضا حسینی(78 قاسم حدادی فر)، محسن مسلمان، محمدرضا عباسی(69 ادی هرناندز)، ابوالفضل صفرزاده، ماریون سیلوا

سرمربی: امید نمازی

تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن در حالی به مصاف هم رفتند که کسب سه امتیاز برای هر کدام ازاین تیم ها می توانست آنها را از فشار هوادارانشان خارج کند. استقلال خوزستان در خانه اش کوشش داشت به سه امتیاز دست پیدا کند و ذوبی ها هم با نتایج هفته های اخیر، برای کسب سه امتیاز تحت فشار بودند. این شرایط هم باعث نشد تا نیمه اول این بازی موقعیت های زیادی ایجاد گردد و با کمترین حملات روی دروازه و بدون گل زده نیمه اول بازی به انتها رسید. با آغاز نیمه دوم بازی ذوبی ها که نیمه اول را هم بهتر به انتها رسانده بودند، کوشش کردند خود را به دروازه میزبان برساند و به گل برسند. درحالی که همچنان برتری نسبی ذوبی ها ادامه داشت در دقیقه 75 بازی حرکت انفرادی ایوب کلانتری در محوطه جریمه ذوب آهن باعث شد هرناندز این بازیکن با خطا متوقف کند و داور نقطه پنالتی نشان داد که کریمی با به ثمر رساندن این پنالتی، گل اول بازی و استقلال را وارد دروازه ذوب آهن کرد. ایوب کلانتری و هرناندز یار تعویضی یزدی و نمازی بودند که با همکاری باعث به ثمر رسیدن تک گل بازی شدند. در حقیقت یزدی با یک تعویض بازی را برد و نمازی با تعویض بازیکن بازی را که برتری نسبی نسبت به حریف داشت، را واگذارکرد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 58

به "استقلال خوزستان یک &ndash ذوب آهن صفر ، برد و باخت با تعویض ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال خوزستان یک &ndash ذوب آهن صفر ، برد و باخت با تعویض ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید