یحیی گل محمدی:کی روش باید بگوید معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست، لیگ ما خوب دیده نمی گردد و برای آن وقت نمی گذارند

به گزارش تیم علمی، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: برای کی روش و همکارانش احترام قائلم، اما درباره تناقض دعوت از بازیکنان به تیم ملی باید صحبت گردد.

یحیی گل محمدی:کی روش باید بگوید معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست، لیگ ما خوب دیده نمی گردد و برای آن وقت نمی گذارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: تیم ما آماده بازی فرداست و مشکل خاصی نداریم. سه امتیاز بازی فردا برای ما و استقلال حساس است. سه امتیاز برای هر دو تیم بسیار مهم است و قطعاً انگیزه بالایی نزد بازیکنان تیم ها وجود دارد تا در این بازی بهترین عملکرد را از خود ارائه نمایند.

وی در ادامه اضافه نمود: همه چیز برای برگزاری یک بازی خوب و فنی آماده است و به نظر من هر تیمی که بتواند از موقعیت ها استفاده کند و در دفاع هم موفق باشد برنده میدان خواهد شد. این بازی می تواند خیلی جذاب از آب دربیاید و فرصت خیلی خوبی برای بازیکنان جوان ماست که شایستگی خود را نشان دهند. در کل امیدوارم چه تماشاگرانی که به استادیوم می آیند چه آنهایی که در تلویزیون نظاره گر بازی خواهند بود از تماشای آن لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به این مسئله که این بازی می توانست زودتر از این برگزار گردد، اما به خاطر اینکه استقلال حاضر نشد در استادیوم تختی بازی کند از این رو بازی با یک ماه تأخیر برگزار خواهد شد، عنوان نمود: بله، برگزاری با تأخیر این مسابقه یاری زیادی به استقلال کرد، چرا که این تیم در آن مقطع شرایط خوبی نداشت، اما رفته رفته روند خوبی را در پیش گرفت. در هر صورت ما با این قضیه کنار آمدیم و بعد از لغو بازی با استقلال سه بازی انجام دادیم و الان هم شرایط خیلی خوبی داریم.

در ادامه خبرنگاری در مورد اظهارنظر خطیر، معاون باشگاه استقلال مبنی بر اینکه کمیته ضددوپینگ باید نظارت بیشتری روی بازی های لیگ داشته باشد، از گل محمدی سؤال کرد که مدیر رسانه ای باشگاه پدیده تأکید کرد که سؤالات در مورد مسائل فنی باشد.

وی در واکنش به طرح این موضوع که اگر دیدار شما با استقلال در هفته دوازدهم لغو نمی شد، باید در استادیوم تختی و کیفیت پایین چمن آن بازی می کردید، گفت: لیگ باید پروسه ای داشته باشد که مناسب بوده و بر مبنای اصول باشد. ما هفته دوازدهم با استقلال بازی داشتیم، نه سایپا. اگر این بازی لغو شده باید کاری می کردند که پس از لغو بازی و تعطیلات با استقلال بازی می کردیم نه سایپا. اینجا بحث محرومیت بازیکنان، مصدومیت ها و بررسی مطرح است. به نظرم در بحث برنامه ریزی پس از لغو این دیدار مشکل داشتیم. اینکه هفته دوازدهم به جای استقلال با سایپا بازی کنیم به ماهیت لیگ لطمه می زند. اگر قرار به لغو بازی بود، باید دیدار بعدی ما با سایپا برگزار نمی شد و با استقلال بازی می کردیم.

گل محمدی اضافه نمود: ما دنبال این هستیم که لیگ پویا باشد. اگر روند مسابقات لیگ با تأخیر باشد آن چیزی که از آن می خواهیم، پیش نخواهد رفت. حرف من این بود که چرا برنامه ریزی به این صورت پیش نرفت که پس از لغو بازی با استقلال با سایپا بازی ننموده و با استقلال بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به این پرسش که چرا از تیم پدیده خراسان که هفته ها صدرنشین لیگ بوده و بازی های خوبی به نمایش گذاشته است هیچ بازیکنی به تیم ملی دعوت نشد، گفت: کی روش انتخاب های خاص خودش را دارد و ما به او احترام گذاشتیم، اما وقتی خودم را جای بازیکن می گذارم باید بدانم معیار دعوت به تیم ملی چیست. حتی من و سایر مربی های باشگاه ها می خواهیم معیار دعوت به تیم ملی را بدانیم. آیا معیار فقط لژیونر شدن یا دعوت از قبل بوده یا از تیم انتهای جدول بازیکن دعوت می گردد؟ خودمان را جای بازیکن می گذاریم و وقتی می دانیم عملکرد خوبی دارد این پرسش پیش می آید که معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست، چون بازیکنی که چند ماه مصدوم بوده و بازی نمی نماید و یا تیمش در انتهای جدول قرار گرفته است، دعوت می گردد. وی ادامه داد: لیگ ما خوب دیده نمی گردد و برای آن وقت نمی گذارند. کی روش باید نسبت به این قضیه پاسخگو باشد و حداقل کنفرانس برگزار نموده و بگوید معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست، آن وقت می دانیم که بازیکن وقتی دعوت نشد معیارش چه چیزی بوده است. بازیکن از من انتظار دارد بداند که چه کار کند تا به تیم ملی دعوت گردد. وقتی بازیکن خوب بازی می نماید و به تیم ملی دعوت نمی گردد، دل زده می گردد. برای کی روش و همکارانش احترام قائلم، اما درباره این تناقض باید صحبت گردد.

گل محمدی در واکنش به این پرسش که آیا او هم اعتقاد دارد داوری ها در لیگ به سود یک تیم خاص است، عنوان نمود: خواهشاً در مورد بازی فردا سؤال کنید. من نمی خواهم به این سؤالات حاشیه ای پاسخ دهم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در خاتمه راجع به اینکه مسائل تیمش حل شده است یا نه، گفت: ما مسائلی که از قبل داشتیم، هنوز پابرجاست. ما حتی مشکل زمین تمرین هم داریم در کنار آن توپ مناسب برای تمرین نداریم. باشگاه اعلام نموده است از طرف سازمان لیگ باید به ما توپ داده گردد و الان یکی دو ماه است که درگیر این مسئله هستیم و توپ هایی که داریم شرایط مناسبی ندارد. امیدواریم حداقل این مشکل از طرف سازمان لیگ حل گردد. البته باید تأکید کنم خیلی از مسائل ما با حضور طرفداران رفع می گردد. آنها وقتی به استادیوم می آیند و تشویق می نمایند انگیزه ما را چندین برابر می نمایند. امیدواریم فردا هم تماشاگران مشهدی زیادی را در استادیوم ببینیم. باشگاه شرایط را برای حضور تعداد زیادی از آنها در تهران فراهم نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 118

به "یحیی گل محمدی:کی روش باید بگوید معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست، لیگ ما خوب دیده نمی گردد و برای آن وقت نمی گذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی:کی روش باید بگوید معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست، لیگ ما خوب دیده نمی گردد و برای آن وقت نمی گذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید