اقامت نوروزی در هتل چقدر خرج برمی دارد؟

به گزارش تیم علمی، تقاضا مهم ترین عامل در افزایش نرخ هتل ها در ایام مختلف سال است. با این وجود، روزهای آغاز سال حکایت دیگری دارد. در تعطیلات نوروز تقاضا به قدری بالا است که نه تنها نرخ جداگانه ای برای آن وضع شده است و هیچ تخفیفی هم در کار نیست، بلکه تقریبا همه اتاق ها از ماه ها قبل در رزرو آژانس های مسافرتی و سایت های سفارش آنلاین هتل قرار دارند و آنها هستند که تصمیم می گیرند کدام اتاق را به چه قیمتی اجاره دهند. اگر قصد اقامت در هتل را دارند باید به چند نکته توجه کنند تا اقامتی رضایت بخش را تجربه کنند.

اقامت نوروزی در هتل چقدر خرج برمی دارد؟

یک اقامت ساده

در انتخاب یک هتل، قیمت به طور حتم نخستین ملاک ما برای گزینش است. نرخ هر یک از هتل ها بر اساس درجه و امکانات آن تعیین می شود.

اگر به دنبال یک اقامت ارزان اما به نسبت با کیفیت در برنامه سفری خود هستید، به شما هتل های یک ستاره و دو ستاره را پیشنهاد می کنیم. این هتل ها از امکانات اولیه همه هتل ها که همان اقامت در یک اتاق ساده و صرف یک وعده صبحانه است، برخوردارند. شما با اقامت در این هتل ها احتمالا بتوانید از اینترنت لابی استفاده کنید. در بیشتر هتل های دو ستاره، کافی شاپ، خشکشویی و سرویس تاکسی وجود دارد که البته هزینه آن بر عهده مشتری است. یک شب اقامت در یک اتاق دو تخته این هتل ها می تواند 100 هزار تومان تا 300 هزار تومان هزینه داشته باشد.

اجاره یک هتل مناسب

یک اقامت خوب با قیمت متوسط می تواند اقامت در هتل های سه ستاره و چهار ستاره باشد. این هتل ها نسبت به دسته اول امکانات بیشتری دارند و نسبت به هتل های لوکس هزینه کمتری. معمولا اتاق های این هتل ها سرویس های روزانه و صندوق امانات دارند. همچنین با اقامت در این هتل ها، علاوه بر داشتن امکانات دسته اول، می توان با پرداخت هزینه مجزا از امکاناتی نظیر سالن ورزشی، سالن اجتماعات و سالن کنفرانس استفاده کرد. برای اقامت در یک اتاق دو تخته این هتل ها باید حدود 150 هزار تومان تا 550 هزار تومان هزینه کرد.

تجربه زندگی لوکس

برترین هتل ها در این دسته قرار می گیرند. شما با اقامت در هتل های پنج ستاره و بین المللی می توانید از بهترین امکانات ممکن در یک هتل استفاده کنید. هزینه اقامت در یک اتاق دو تخته این هتل ها می تواند 300 هزار تومان تا 750 هزار تومان خرج داشته باشد. اگر چه اقامت در یک هتل پنج ستاره با امکانات کامل، به نظر بسیار دلچسب می آید ولی باید این نکته پنهان را در نظر داشت که ممکن است بسیاری از امکاناتی که ما بابت آن پول پرداخت کرده ایم، اصلا قابل استفاده نباشد.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1410

به "اقامت نوروزی در هتل چقدر خرج برمی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت نوروزی در هتل چقدر خرج برمی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید