امید ویتنامی ها به اتفاقات غیرمنتظره فوتبالی در دیدار با ایران

به گزارش تیم علمی، بنا بر اذعان یک رسانه ورزشی ویتنام تیم ملی این کشور در بازی دوم جام ملت های آسیا برابر ایران چشم به اتفاق غیرمنتظره فوتبالی دارد.

امید ویتنامی ها به اتفاقات غیرمنتظره فوتبالی در دیدار با ایران

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال ایران و ویتنام از ساعت 14:30 فردا (شنبه - 22 دی ماه) در دور دوم بازی های گروه D جام ملت های آسیا 2019 در شهر ابوظبی به مصاف هم می روند.

سایت ورزشی دتائو ویتنام درباره این بازی نوشت: این پرسش را مطرح می کنیم که چه امید و شانسی برای اژدهای طلایی (لقب تیم ملی فوتبال ویتنام) در بازی با ایران وجود دارد. فوتبال یک ورزش غیرمنتظره است و تا زمانی که به دقیقه 90 نرسیم هر نتیجه ای می تواند رقم بخورد. این اتفاق در بازی اخیر ویتنام برابر عراق رخ داد و با وجود نمایش عالی و رجحان در سرانجام نتیجه ای کسب نکردیم و حریف پیروز شد. این نتیجه ناامید نماینده منجر به تضعیف صندلی پارک هانگ سئو و شاگردانش شد زیرا برای صعود در بازی بعدی باید با قدرت شماره یک آسیا یعنی ایران روبرو شوند. تیمی که نامزد اصلی قهرمانی جام ملت های آسیا 2019 محسوب می گردد و در نخستین بازی خود با نتیجه 5 بر صفر برابر یمن به پیروزی رسید.

این رسانه ویتنامی با امید به اتفاق های غیرمنتظره فوتبال می نویسد: فوتبال یک بازی 90 دقیقه ای است و در دور نخست جام ملت های آسیا شاهد نتایج غیرمنتظره ای بودیم. استرالیا به اردن باخت و ژاپن مبارزه سختی با ترکمنستان داشت. بدین خاطر ویتنام هم توانمندی کافی برای خلق شگفتی و اتفاق غیرمنتظره برابر ایران را دارد! تیم ملی فوتبال ایران در صدر رنکینگ آسیا قرار داد و همیشه به جام جهانی صعود می نماید. ایران تنها تیمی در قاره آسیا است که 3 بار متوالی قهرمان جام ملت های آسیا شد. آخرین قهرمانی آنها 43 ساله پیش حاصل شد و بسیار مصمم هستند تا در جام ملت های آسیا 2019 به جام قهرمانی دست یابند. بیشتر بازیکنان ترکیب فعلی ایران در لیگ های اروپایی بازی می نمایند و مطرح ترین آنها علیرضا جهانبخش از تیم برایتون انگلیس است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 273

به "امید ویتنامی ها به اتفاقات غیرمنتظره فوتبالی در دیدار با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید ویتنامی ها به اتفاقات غیرمنتظره فوتبالی در دیدار با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید