انتقال بزرگ در رئال مادرید در آستانه قطعی شدن

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، جانلوئیجی بوفون قرار است در تابستان ازتیم فوتبال پاری سن ژرمن جدا گردد و این موضوع رسماً اعلام شده است. اما به فاصله کمی بعد از انتشار این خبر حدس ها درباره اینکه چه کسی دروازه بان فصل بعد تیم فرانسوی می گردد آغاز شد.

انتقال بزرگ در رئال مادرید در آستانه قطعی شدن

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده محتمل ترین گزینه کیلور ناواس، دروازه بان حال حاضر رئال مادرید است که در برنامه های این تیم برای فصل بعد جای ندارد. به همین دلیل پاری سن ژرمن سعی دارد این دروازه بان را به خدمت گیرد.

گفته می گردد مذاکرات برای این انتقال حتی شروع هم شده و به خوبی در حال پیشرفت است. این روزنامه مدعی شده با روندی که در پیش گرفته شده رسیدن به توافق خیلی دور از ذهن نیست.

دروازه بان 32 ساله قرار است به پارک دوپرنس رفته و با آلفونسو آرئولا برای صندلی اصلی رقابت کند. فصل گذشته این دروازه بان فرانسوی 31 بازی انجام داد و بوفون در 25 بازی درون دروازه تیم فرانسوی ایستاد.

از طرفی منابع نزدیک به ناواس می گویند او مطمئن است در پاریس به اندازه ای به او بازی خواهد رسید که راضی و خرسند باشد و از بازی کردنش لذت ببرد.

طبق اعلام رسانه ها احتمال انجام شدن این انتقال بسیار زیاد است و مهم تر اینکه جدایی او از رئال مادرید با این سبک به خوبی صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 230

به "انتقال بزرگ در رئال مادرید در آستانه قطعی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال بزرگ در رئال مادرید در آستانه قطعی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید