بازدید مجازی از موزه موسیقی اصفهان هم زمان با نوروز 99

به گزارش تیم علمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از راه اندازی سیستم بازدید مجازی از اولین موزه خصوصی موسیقی ایران در استان، هم زمان با نوروز 1399 خبر داد.

بازدید مجازی از موزه موسیقی اصفهان هم زمان با نوروز 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون الله یاری امروز 5 فروردین ماه 1399 با اعلام این مطلب افزود: با توجه به تعطیلی تمامی مجموعه های تاریخی و گردشگری استان اصفهان، همزمان با نوروز 1399، طرح بازدید مجازی از آثار و مجموعه های تاریخی و گردشگری استان اصفهان در دستور کار این اداره کل قرارگرفته است.

او گفت: اولین موزه خصوصی موسیقی ایران در سال 1394 در اصفهان توسط جوانان و دوستداران فرهنگ و هنر راه اندازی شد که از آن زمان تا به امروز این مجموعه که در محل تاریخی جلفا واقع شده پذیرای گردشگران مشتاق به آشنایی به هنر مردم فلات مرکزی ایران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان تأکید کرد: با توجه به اینکه در نوروز امسال، این استان از ارائه هرگونه خدمات به گردشگران معذور است، مسئولین این موزه نیز همگام با سایر فعالان گردشگری و فرهنگی، اقدام به راه اندازی شبکه بازدید مجازی از این موزه کردند.

او شرح داد: علاقه مندان به بازدید مجازی از موزه موسیقی اصفهان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.Isfahanmusicmuseum.com از بیش از 300 اثر هنری این مجموعه بازدید به عمل آورند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 932

به "بازدید مجازی از موزه موسیقی اصفهان هم زمان با نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مجازی از موزه موسیقی اصفهان هم زمان با نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید