9 جاذبه شگفت انگیز در سئول

به گزارش تیم علمی، جاذبه های گردشگری سئول

سئول یکی از هیجان انگیزترین کلانشهرهای آسیا است، همچنین بخاطر المپیک زمستانی 2018 مقصد بسیاری از سفرها در سالهای پیش رو خواهد بود. به سئول سفر کنید تا ترکیبی از سنت و مدرنیته را مشاهده کنید، در این شهر جاذبه های گردشگری و مکانهای زیادی برای سیاحت برای هر سلیقه ای وجود دارد! با خبرنگاران همراه باشید تا باهم سری به سئول و جاذبه های گردشگری سئول بزنیم.

9 جاذبه شگفت انگیز در سئول

گایونگ بوک گونگ

ممکن است هنگامی که بدانید سئول نه یکی بلکه پنج کاخ اصلی دارد، سورپرایز شوید. گایونگ بوک گونگ بزرگ ترین و مهمترین آنهاست. گایونگ بوک گونگ که اغلب با شهر ممنوعه در پکن مقایسه می شود، یک مجموعه کاخی بزرگ است که مکان موزه ملی فولکلور کره نیز هست. چنانچه لباس سنتی هانبوک بپوشید، که می توانید در شهر آن را کرایه کنید، می توانید بصورت رایگان وارد موزه شوید!

161 Sajik-ro, Sejongno, Jongno-gu, Seoul, South Korea

میدان گوانگ وامون

این میدان دوست داشتنی در جلوی دروازه گوانگ وامون، دروازه اصلی کاخ گایونگ بوک گونگ قرار گرفته است. در میدان مجسمه بزرگی از پادشاه سجونگ کبیر، مخترع الفبای هانگول کره و نیز مجسمه هایی از دیگر اختراعات او وجود دارد.

99 Yulgok-ro, Gwonnong-dong, Jongno-gu, Seoul, South Korea

روستای بوکچئون هنک

بین کاخ گایونگ بوک گونگ و کاخ چانگ دیوک گونگ روستای زیبایی وجود دارد که بیش از 400 خانه کره ای سنتی که هنک نامیده می شوند را در خود جای داده است. در این روستا کافه های کوچک، رستوران ها و مغازه هایی که صنایع دستی و سوغات می فروشند وجود دارند. شما می توانید در این منطقه تعدادی چایخانه سنتی را نیز بیابید.

Gye-dong, Jongno-gu, Seoul, South Korea

رود چئونگ یچئون

این رودخانه 10 کیلومتری در وسط شهر منطقه ای برای اجرای نمایش و جشنواره هاست. این رودخانه مخصوصا در ایام کریسمس و تعطیلاتی مانند جشن فانوس، بوسیله چراغانی و آثار هنری تزئین می شود.

Cheonggyecheon-ro, Sangwangsimni-dong, Jongno-gu, Seoul, South Korea

برج ان سئول

این برج که در کوه نامسان واقع شده است دومین نقطه بلند سئول است که 236 متر ارتفاع دارد. از این برج طی روز و شب می توانید به مناظری نگاه کنید که نفس را در سینه حبس می کنند. همچنین زوج ها تمایل دارند که قفل های عشق را در قسمت بالای برج ببندند تا نشانه ای از تعهد طولانی مدت رابطه شان باشد.

105 Namsangongwon-gil, Yongsan 2(i)ga-dong, Yongsan-gu, Seoul, South Korea

بازار نامدائمون

بازار نامدائمون بزرگ ترین بازار سنتی در کره است که مکانی برای خرید کالاهای ارزان و نیز میوه ها و سبزیجات محلی و تازه است. همچنین این بازار مکانی محبوب برای امتحان کردن انواع غذاهای ساده-ی(اسنک) کره ای است. بازار شب ها از ساعت 11 شب تا 4 صبح باز است و تقریبا همیشه مملو از جمعیت است.

21 Namdaemunsijang 4-gil, Namchang-dong, Jung-gu, Seoul, South Korea

مئونگ دانگ

چنانچه می خواهید مدها و محصولات مراقب از پوست روز کره ای را بخرید و با خود به خانه ببرید، منطقه خرید شلوغ مئونگ دانگ در سئول را نباید از دست بدهید. مئونگ دانگ همچنین مکانی است که بروید و کافه هایی با تم های عجیب و غریب مانند کافه سلام گربه یا کافه های سگ و گربه مختلف را بیابید.

Myeong-dong, Jung-gu, Seoul, South Korea

موزه ملی کره

این موزه که در سال 1945 تاسیس شد، بزرگترین موزه کشور کره در مورد تاریخ و هنر کره ای است. بدلیل اینکه این موزه بیش از 3 میلیون بازدید کننده در سال دارد، یکی از پربازدیدترین موزه های هنر دنیا می باشد و سومین موزه هنر پربازدید در آسیاست.

137 Seobinggo-ro, Seobinggo-dong, Yongsan-gu, Seoul, South Korea

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2030

به "9 جاذبه شگفت انگیز در سئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 جاذبه شگفت انگیز در سئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید