با بانکوک باستانی و مدرن بیشتر از همواره آشنا شوید

به گزارش تیم علمی، با سفر به بانکوک و اکتشاف بانکوک باستانی و مدرن ، از تور تایلند خود با رزرو پروازهای ارزان قیمت و هتل های لوکس لذت ببرید.

در میان پروازهای ما بگردید و بهترین نرخ را پیدا کنید . ما صدها ایرلاین را جست و جو می کنیم و می توانیم بهترین نرخ را به شما پیشنهاد کنیم.

با بانکوک باستانی و مدرن بیشتر از همواره آشنا شوید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

کاخ بزرگ بانکوک

هر کسی که به بانکوک سفر می نماید باید از این مکان دیدن کند ، کاخ بزرگ یک جاذبه خیره نماینده شهری ست که در سال 1782 به عنوان خانه پادشاه تایلند ساخته شد و به مدت 150 سال از آن روز به عنوان دادگاه سلطنتی ، مقر دولت ، پایگاه وزارت جنگ و حتی ضرابخانه مورد استفاده قرار می گیرد. در مجموعه کاخ ، شما چندین ساختمان چشم نواز دیگر پیدا می کنید که با هزینه زیادی به رنگ های طلایی ، صورتی و آبی طراحی و تزئین شده اند . یکی از مهمترین آنها Wat Phra Kaew (مقبره زمردین بودا) است که در آن یک مجسمه بودای سبز به مدت 14 قرن محبوب و مورد احترام مردم بوده است.

بانکوک و سفر با قایق

پیمودن راه های پیچ در پیچ از میان رودخانه Chao Phraya ، به همراه کانال های بیشمار بانکوک نقش مهمی در زندگی روزمره محلیان بازی می نماید و چه راهی بهتر از دیدن شهر با قایق؟ از خدمات یک راهنما در طول سفرتان به تایلند بهره ببرید و آنها برایتان رسم و رسوم جامعه تایلند را شرح می دهند، مناظر جالبی را به شما نشان می دهند که در غیر این صورت امکان بازدیدش را نداشتید و راجع به آنها شرحات شگفت انگیزی می دهند. یکی از مسحور نماینده ترین این مناظر که در حین سفرتان می بینید Wat Arun و یا معبد مرگ است.

غذا و مراکز خرید بانکوک

برای خرید از مراکز مد روز سری به میدان Siam بزنید . Siam Square Oneیک مال هفت طبقه با به روز ترین مدها و تکنولوژی هاست. بهتر از آن ، مجتمع MBK در 8 طبقه با چیزی در حدود 2.000 مغازه است که به شما امکان یافتن هر آنچه که به دنبالش هستید را می دهد و یا حتی چیزهایی که به دنبال آن نمی گشتید!

Siam Paragon با 16 سالن سینما ، آکواریوم عظیم ، بهترین غذاها و 250 مغازه بین المللی لباس در کنار باقی اجناس ، انتخاب دیگر شما خواهد بود.

بازار محله چینی ها مملو از مغازه های آنتیک و قدیمی است که هرچیزی ، از قطعات طلا گرفته تا ادویه را پیدا می کنید و در حالی که مشغول چانه زدن هستید حواستان باشد تا دیدن Wat Traimit (معبد بودای طلایی) را ار دست ندهید.

Soi Rambuttri با مخلوطی از رستوران ها ، غذاهای خیابانی و مغازه ها ترکیب جالبی از شلوغی محله چینی ها و مراکز خرید مدرن بانکوک است . این جاده به شکل یک نعل اسب و شامل رستوران های زنجیره ای Bombay Blues است که با محیطی آرامش بخش و غذاهای هندی از شما پذیرایی می نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 359

به "با بانکوک باستانی و مدرن بیشتر از همواره آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بانکوک باستانی و مدرن بیشتر از همواره آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید