با چه مبلغی می توان در منطقه 18 تهران آپارتمان خرید؟

به گزارش تیم علمی، قیمت خرید ملک در هر یک از نقاط تهران با یکدیگر متفاوت است. حتی ممکن است قیمت ملک در محله های یک منطقه هم با یکدیگر متفاوت باشد. این امکان هم وجود دارد که قیمت ملک در یک محله هم با توجه به امکانات و خیابان های مجاور ناهمگون باشد و در هر نقطه ای قیمت ها با یکدیگر تفاوت داشته باشند. بنابراین در هیچ ناحیه ای نمی توان برای خرید ملک قیمت دقیقی را معین کرد، اما می توان حدود قیمت را از بالاترین میزان تا پائین ترین میزان، در هر منطقه ای معین کرد تا کسانی که قصد خرید ملک در هر منطقه ای رادارند با توجه به حدود قیمت در آن منطقه، اقدام به خرید آپارتمان های فروشی نمایند.

با چه مبلغی می توان در منطقه 18 تهران آپارتمان خرید؟

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

خوشبختانه به دلیل تراکم بالای جمعیت، آپارتمان های فروشی در شهر تهران از تنوع گوناگونی از لحاظ امکانات و متراژ برخوردارند و همه نوع آپارتمانی اعم از آپارتمان دوخوابه و آپارتمان سه خوابه در این شهر یافت می گردد.

اما ما در این مقاله به آنالیز خرید آپارتمان در منطقه 18 می پردازیم و قیمت هرگونه آپارتمان اعم از آپارتمان دوخوابه، آپارتمان سه خوابه و دیگر آپارتمان های فروشی را در محله های مختلف منطقه 18 خدمتتان عرض می کنیم؛ تا کسانی که قصد خرید آپارتمان منطقه 18 تهران را دارند با خواندن این مقاله بتوانند به راحتی تصمیم بگیرند.

معرفی منطقه 18 تهران

کسانی که قصد خرید آپارتمان های فروشی در این منطقه را دارند باید بدانند که مجتمع الزهرا بهترین مجتمع در منطقه 18 است که واقع در محله شادآباد و خیابان الزهرا(س) است. این مجتمع 4 بلوک دارد و تعداد 160 واحد نیز در آن وجود دارند. این مجتمع از لحاظ زیبایی ساخت و مصالح، یکی از بهترین ساختمان های منطقه 18 است و از لحاظ دسترسی به اتوبان و خیابان های اصلی شهر بسیار عالی است.

یکی دیگر از بهترین نقاط برای خرید آپارتمان منطقه 18، شهرک الماس است که در سرانجامی خیابان ابوسعید قرار گرفته است و شهرک جدیدی است که با ساختاری جدید و زیبا و با بافتی متفاوت از کل منطقه و دسترسی آسان به آزادراه آزادگان، که به عنوان بهشت منطقه 18 معروف شده است زیرا در محدوده بهسازی امتداد رودخانه کن قرارگرفته و در سرانجام، پارک جوانمردان به آن متصل شده و ازنظر آب وهوا و زیبایی در کنار این محوطه منحصربه فرد بوده و رشد بسیار خوبی داشته که فراتر از تصور است.

در ادامه قیمت خرید ملک در محله های گوناگون منطقه 18 اعم از آپارتمان دوخوابه و آپارتمان سه خوابه را ملاحظه می کنید.

شهرک ولیعصر

این محله بخش بزرگی در منطقه 18 است که منطقه پرجمعیت و وسیعی را تشکیل می دهد و با مناطق 9، 17، 19 و محلات یافت آباد، نعمت آباد، تولیددارو، وصفنارد و فلاح مجاور است.

شهرک ولیعصر از دو قسمت اصلی ولیعصر و کوی زاهدی تشکیل شده است. خیابان های اصلی آن خیابان شهیدان برادران بهرامی (یاران سابق)، خیابان شهید رجایی (بازرگان سابق)، خیابان شریعتی، خیابان شهیدان آقایی (حیدری سابق)، خیابان احمد حسینی، خ سپیده شمالی، خیابان شهید میرزایی(سپیده جنوبی)، خیابان شهید مسلمی، خیابان شهید ولی محمدی، خیابان یاسر، خیابان پژاوند، خیابان شهید شعبانعلی عسگری، خیابان طالقانی، خیابان آقا بابائیان، خیابان بنایی، خیابان شهید کاکلی، خیابان شهدای دانش آموز، خیابان به خیال، خیابان سجادی و خیابان سیدالشهدا است. قیمت آپارتمان های فروشی تهران در شهرک ولیعصر متری 4 میلیون تا 6 میلیون تومان برای تمامی املاک اعم از آپارتمان دوخوابه و آپارتمان سه خوابه است.

یافت آباد

یافت آباد محله ای قدیمی در جنوب غربی شهر تهران در منطقه 18 است که با توجه به بافت قدیمی این محله و اینکه بیشتر سند ملک ها سند اوقافی است. این محله دارای محدوده قیمت کمتری نسبت به قیمت محله های هم جوار است و همین موضوع سبب کنار هم قرار دریافت اقشار مختلف جامعه در جوار یکدیگر شده است. البته به دلیل وجود بازار مبل یافت آباد و دیگر مراکز تجاری معروف تهران در این محله، قیمت املاک تجاری برخلاف مسکونی در این نقطه بسیار گران است و از عرضه و تقاضای بالایی برخوردار است.

می توان گفت که همه نوع آپارتمان از آپارتمان دوخوابه و آپارتمان سه خوابه در این محله وجود دارد که برای خرید آپارتمان منطقه 18، آپارتمان های فروشی یافت آباد گزینه های مناسبی هستند. قیمت هر مترمربع ملک مسکونی در این محله از 5 تا 7 میلیون تومان است.

شهرک فردوس (کوی فردوس)

کوی فردوس یا شهرک فردوس؛ از محلات جنوب غربی تهران است. این محله تشکیل شده از 4 خیابان امام زمان، فردوس (شهید بیگلو)، شهیدان اسماعیلی (خاک زاد) و 14معصوم (حسینی) است که در این بین خیابان فردوس حکم خیابان مرجع و اصلی (البته نه به لحاظ وسعت بلکه از حیث تجمع واحدهای صنفی و…) را دارا است.

4 خیابان یادشده توسط شبکه ای از کوچه های اغلب هم اندازه، موازی و بدون پیچ وخم به یکدیگر متصل شده اند. به طوری که محله به لحاظ هندسی درمجموع دارای بافت منظمی است. به سبب مجاورت دو خیابان فردوس و حسینی، از این محله گاهی با عنوان حسینی ـ فردوس نیز یاد می گردد. اما تازه ترین نامی که شهرداری تهران به صورت رسمی بر این محله نهاده است، شهرک فردوس است. آپارتمان های فروشی در تهران در این مناطق به دلیل تراکم جمعیتی بالا بسیار فراوان می باشند که شما می توانید همه نوع آپارتمان متراژ پایین، آپارتمان دوخوابه و آپارتمان سه خوابه را در این منطقه مطابق با احتیاج و بودجه خود در این منطقه پیدا کنید. قیمت هر مترمربع ملک مسکونی در این محله حدود 5 تا 6 میلیون و در بعضی نقاط با امکانات بالا تا 7میلیون تومان هم می رسد.

این مطلب برای شما مفید بود؟

منبع: هومینگ
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 982

به "با چه مبلغی می توان در منطقه 18 تهران آپارتمان خرید؟" امتیاز دهید

4 کاربر به "با چه مبلغی می توان در منطقه 18 تهران آپارتمان خرید؟" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با چه مبلغی می توان در منطقه 18 تهران آپارتمان خرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید