ببینید؛ تریلر عرضه فاینال فانتزی 16 داستان حماسی آن را به تصویر می کشد

به گزارش تیم علمی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی از تریلر لانچ بازی نقش آفرینی فاینال فانتزی 16 با عنوان رستگاری (Salvation) رونمایی نموده است.

ببینید؛ تریلر عرضه فاینال فانتزی 16 داستان حماسی آن را به تصویر می کشد

سال 2023 تا به امروز میزبان بازی های فوق العاده زیادی بوده است و به نظر می رسد که بازی های بیشتری نیز وجود دارند. یکی از بزرگ ترین و مورد انتظارترین بازی های آینده یعنی فاینال فانتزی 16 به زودی عرضه شده و اسکوئر انیکس در آستانه انتشار آن، همچنان به ایجاد هیاهو پیرامون این اثر اکشن و نقش آفرینی ادامه می دهد. ما در ماه های اخیر چیزهای زیادی درباره این بازی دیده و فهمیده ایم و حال در رویداد PlayStation Showcase اخیر، یک تریلر تازه دیگر از بازی ارائه شده است. این تریلر نگاه اجمالی بیشتری به داستانی تاریک تر و دلخراش تر از آنچه که هواداران سری به آن عادت نموده اند، ارائه می دهد. این در حالی است که بسیاری از مبارزات آن نیز به نمایش گذاشته می شوند.

این تریلر تازه به نوعی صحنه را برای آنچه بازیکنان می توانند پس از ورود به سرزمین والیستیا (Valisthea) انتظار داشته باشند، آماده می نماید؛ سرزمینی که ما در آن شاهد شرایط سختی هستیم که حاملان (Bearers) با آن روبرو هستند، کسانی که با توانایی های جادویی متولد شده اند. ما بعلاوه حقیقتی را می بینیم که در پشت کریستال های مادر نهفته است؛ کریستال هایی که مدت ها تصور می شد که برکاتی را به بشریت بخشیده اند. تریلر تازه بعلاوه نگاهی اجمالی به اولین قدم های سفر کلایو رزفیلد (Clive Rosfield) به عنوان قهرمان بازی دارد که به همراه متحدانش برای پس گرفتن کنترل سرنوشت خود می جنگند.

فاینال فانتزی شانزدهم بازیکنان را با داستانی کاملا تازه در دنیای فاینال فانتزی آشنا می نماید. این یک یک فانتزی تاریک و حماسی است که در قلمروی والیستیا اتفاق می افتد؛ سرزمینی که در پرتوی کریستال های مادر است. کلایو رزفیلد به عنوان جنگجویی که لقب اولین سپر روزاریا را به او اعطا نموده اند، سوگند یاد نموده که از برادر کوچکترش جاشوا به عنوان حامل ققنوس، ایکون آتش، محافظت کند. با این حال خیلی زود، کلایو در یک تراژدی بزرگ گرفتار می گردد و تصمیم می گیرد که از ایکون تاریکی که به نام عفریت (Ifrit) شناخته می گردد و در پی خود مصیبت به بار می آورد، انتقام گیرد.

فاینال فانتزی 16 در تاریخ 22 ژوئن (1 تیر) برای پلی استیشن 5 عرضه می گردد. به نظر می رسد که این بازی به مدت 6 ماه انحصاری این کنسول خواهد بود. بعلاوه مدتی قبل از عرضه، یک نسخه دمو عرضه می گردد که گیم پلی آن حدود چند ساعت طول می کشد و از طرفی به بازیکنان این امکان را می دهد که پیشرفت خود را به بازی اصلی منتقل نمایند. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2305

به "ببینید؛ تریلر عرضه فاینال فانتزی 16 داستان حماسی آن را به تصویر می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر عرضه فاینال فانتزی 16 داستان حماسی آن را به تصویر می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید