برپایی 32 غرفه از استان یزد در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران

به گزارش تیم علمی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: 32 غرفه از استان یزد ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی این استان را معرفی می نماید.

برپایی 32 غرفه از استان یزد در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران

سید علیرضا سالار حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در تبادل نظر با خبرنگار از ، گفت: فعالان گردشگری و صنعتگران استان یزد در قالب 32 غرفه ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان را در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران به نمایش گذاشته اند.

او با اشاره به اینکه در روز های ابتدایی نمایشگاه استقبال خوبی از غرفه های استان یزد اجرا شده است، اضافه کرد: در این نمایشگاه نمایندگان گردشگری و صنایع دستی از شهرستان های یزد، میبد، اردکان، تفت، ابرکوه، مهریز و بهاباد حضور دارند.

سالار حسینی گفت: آژانس های مسافرتی، هتل ها، اقامتگاه های بوم گردی، پارک های طبیعت گردی و... در غرفه های داخل سالن و فضای باز نمایشگاه حضور دارند.

در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از وب سایت گردشگری استان یزد، اپلیکیشن گردشگری یزد، کتاب در زمینه اقامتگاه های بوم گردی، سایت مسابقه ایده شو، لوگو و عروسک جشنواره عروسکی یزد و... رونمایی خواهد شد.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 745

به "برپایی 32 غرفه از استان یزد در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی 32 غرفه از استان یزد در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید