بومی سازی نرم افزارهای مدیریت کسب وکار بدون احتیاج به کدنویسی

به گزارش تیم علمی، یکی از شرکت های دانش بنیان به منظور افزایش عملکرد سازمان ها نرم افزار مدیریت کسب و کاری را ارائه نموده که احتیاج به کدنویسی ندارد.

بومی سازی نرم افزارهای مدیریت کسب وکار بدون احتیاج به کدنویسی

حمیدرضا میناروش، مدیر عامل یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه نرم افزارهای توسعه کسب وکار با بیان اینکه این شرکت در سال 1386 به عنوان یک شرکت دانش بنیان فعالیت خود را شروع کرد، گفت: تمرکز تحقیقاتی این شرکت در حوزه توسعه نرم افزار است و در این راستا اخیرا ما نرم افزاری را پیاده سازی کردیم که بی احتیاج از فرآیندهای کدنویسی است.

وی این نرم افزار را BPMS یا سیستم مدیریت فرایندهای کسب و کار عنوان و خاطر نشان کرد: نرم افزارهای BPMS یا سیستم مدیریت فرایندهای کسب وکار کاملا بومی و بر اساس احتیاج مشتریان طراحی شده و نسبت به نمونه های خارجی هزینه کمتری دارد.

میناروش تاکید نمود: این نرم افزار در زمینه مدیریت کسب وکار کاربرد دارد و برای مکانیزه کردن فرآیندهای سازمانی اعم از فرآیندهای مربوط به استخدام، درخواست خرید کالا و غیره کاربرد دارد، بدون آنکه کدی نوشته گردد.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان تاکید نمود: این نرم افزار یک محیط منعطف دارد و امکان تغییر در آن به اساس احتیاج سازمان ها فراهم شده است. کاربردی شدن این نرم افزار مدیریت فرآیندهای کسب وکار، کاهش هزینه های فراوری و افزایش سرعت توسعه و تغییرات در سازمان ها را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه نرم افزار سیستم مدیریت فرآیندهای کسب وکار این شرکت تجاری سازی شده است، اظهار کرد: این نرم افزار در سازمان های بزرگی مانند شرکت آب استان تهران، شرکت گاز استان تهران و بعضی از دانشگاه ها و پارک های و علم و فناوری پیاده سازی شده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1705

به "بومی سازی نرم افزارهای مدیریت کسب وکار بدون احتیاج به کدنویسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بومی سازی نرم افزارهای مدیریت کسب وکار بدون احتیاج به کدنویسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید