تایلند با طرح 5 هزار رینگ مقصد گردشگری برتر ورزشی می گردد

به گزارش تیم علمی، تایلند با همکاری مقامات ورزشی و گردشگری خود هم اکنون طرح ویژه ای را برای ارتقای تسهیلات ورزشی و گردشگری شروع نموده است که یکی از بخش های این طرح ایجاد 5 هزار رینگ بوکس و گسترش مراکز آموزش موی تای است که نوعی ورزش رزمی سنتی در تایلند به شمار می آید.

تایلند با طرح 5 هزار رینگ مقصد گردشگری برتر ورزشی می گردد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، تایلند با هدف کسب موقعیت برتر آسیا به عنوان یک مقصد گردشگری ورزشی از طرح تازه ای رونمایی کرد که طی آن انواع مراکز آموزش و باشگاه های ورزشی در سراسر این کشور افزایش می یابد.

در این رابطه صباح - وزیر گردشگری و ورزش تایلند خاطرنشان کرد که این کشور به زودی از یک طرح بزرگ برای پیشبرد تسهیلات ورزشی خود در سطح استانداردهای جهانی و طیف وسیعی از فعالیت های تخصصی دراین زمینه به اجرا درمی آورد. این اقدام درراستای کوشش برای جذب وبرگزاری مراسم ورزشی درسطح منطقه ای و بین المللی است.

وزیر گردشگری تایلند با اعلام این خبر گفت: تایلند در آستانه دوران تازه ای از گردشگری و ورزش است و من از این فرصت برای دعوت از جهانیان برای لذت بردن از فرصت های بی شماری که این تایلند می تواند به گردشگران دوستدار ورزش عرضه کند استفاده کنم. این فرصت ها به همه ورزش کاران از افراد آماتور گرفته تا ورزشکاران حرفه ای و نیز دیگر افراد دوستدار ورزش ارایه می گردد.

به گزارش chn از دیلی طبق همین گزارش دولت تایلند با همکاری مقامات ورزشی و گردشگری در تایلند هم اکنون طرح ویژه ای را برای ارتقای تسهیلات ورزشی این کشور شروع نموده است. این طرح شامل ایجاد 300 دوره آموزشی گلف، 50 باشگاه غواصی، ایجاد خطوط سراسری دوچرخه سواری در تمام شهرهای کشور، همچنین ایجاد 5 هزار رینگ بوکس و نیز ایجاد مراکز آموزش موی تای است که نوعی ورزش رزمی سنتی در تایلند به شمار می آید.

وزیر گردشگری تایلند یادآور شد که ورزش می تواند به مردم فرصت تازه ای برای لذت بردن و تجربه های تازه در تایلند بدهد. گردشگران با استفاده از تسهیلات ورزشی انواع بازی ها از گلف تا فوتبال و یا دوچرخه سواری در مسیرهای خوش منظره تایلند و آشنایی و دوستی با مردم این کشور در تمامی مراکز ورزشی و باشگاه های آموزشی می توانند به سفر خود غنای بیشتری بدهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 565

به "تایلند با طرح 5 هزار رینگ مقصد گردشگری برتر ورزشی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند با طرح 5 هزار رینگ مقصد گردشگری برتر ورزشی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید