تصاویری از جدیدترین غول آلمانی ، آشنایی با هیولای قدرتمند مرسدس بنز

به گزارش تیم علمی، مرسدس SL کانورتیبل (Mercedes SL convertible) تازه دارای سیستم چهار چرخ متحرک و مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته است.

تصاویری از جدیدترین غول آلمانی ، آشنایی با هیولای قدرتمند مرسدس بنز

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اتواکسپرس، مرسدس اس ال 55 ای ام جی (SL 55 AMG) چهار چرخ متحرک تازه به طرز شگفت انگیزی برای یک خودروی دو تنی با سقف باز بسیار تند و تیز است و کاپوت آن نیز نیز به نحو بسیار چشمگیری اصلاح شده است.

اما فضای داخلی آن، اگرچه بسیار خوب مجهز شده ، اما فاقد بلوغ طراحی است و اگر ماشینی بتواند آپشن های گیج کننده زیادی داشته باشد آن همین مرسدس اس ال تازه است. ما اس ال تازه را دوست داریم، اما عاشق آن نیستیم.

مرسدس توسعه اس التازه را به بخش ای ام جی(AMG) خود سپرد.این مرسدس تازه علیرغم وزن تقریبا دو تنی خود و داشتن یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8، خودرویی بسیار تیز برای رانندگی در جاده ها است.

بعلاوه این اولین SL است که با چهار چرخ متحرک در دسترس است و دارای تعداد زیادی از نوآوری های فنی تازه دیگر، مانند کنترل رانندگی فعال (Active Ride Control) و فرمان چرخ های عقب، به علاوه یک سیستم کنترل صوتی تازه و فوق العاده هوشمند است. بعلاوه یک جفت صندلی عقب کوچک اما قابل استفاده برای سرنشینان برای اولین بار در این اس ال در نظر گرفنه شده، در حالی که سقف برقی تازه فقط 15 ثانیه طول می کشد تا باز یا بسته گردد.

موتور مرسدس 470 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید که برای رسیدن به سرعت SL 55 به 100 کیلومتر در ساعت در 3.9 ثانیه و رسیدن حداکثر سرعت 295 کیلومتر در ساعت کافی است. این خودرو بعلاوه یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک است.

بیشتر بخوانید:

  • همکاری ویژه پورشه و گوگل | اتفاقات مهم در راه است
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2249

به "تصاویری از جدیدترین غول آلمانی ، آشنایی با هیولای قدرتمند مرسدس بنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از جدیدترین غول آلمانی ، آشنایی با هیولای قدرتمند مرسدس بنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید