تصویب 150 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه شمس تبریزی خوی

به گزارش تیم علمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از تصویب 150 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی در مجموعه فرهنگی و تاریخی شمس تبریزی خوی در امسال اطلاع داد.

تصویب 150 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه شمس تبریزی خوی

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری 9 خرداد 1400 در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی شمس تبریزی خوی با اعلام این مطلب اظهار کرد: این اعتبار فعلا تصویب شده و تخصیص پیدا نکرده است. با تخصیص آن اقدامات لازم برای امضای قرارداد با پیمانکار و شروع عملیات اجرایی انجام می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی اضافه نمود: مجموعه فرهنگی تاریخی شمس تبریزی از جمله طرح های مهم ملی است که دولت مصمم به اجرای آن است.

او ادامه داد: این مجموعه در مساحتی بالغ بر 3هزار مترمربع ساخته شده و پیش بینی می گردد پس از بهره برداری به یکی از مکان های مجذوب کننده برای گردشگران تبدیل گردد.

مجموعه فرهنگی تاریخی شمس تبریزی خوی در سال 97 با حضور علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلنگ زنی شده و شامل فضاهای نمایشگاهی، موزه، آمفی تئاتر، کتابخانه، واحدهای پژوهشی، واحدهای خدماتی و رفاهی، فضای سبز و آب نما است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1805

به "تصویب 150 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه شمس تبریزی خوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 150 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه شمس تبریزی خوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید