تور آنتالیا؛ 175 میلیون تومان!

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران- تور آنتالیا یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های خارجی برای ایرانی ها است. تور آنتالیا تابستان 1401 حداقل 9 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می گردد و به جز آن فقط خرید مقرون به صرفه ترین تور های دبی، ارمنستان و آذربایجان زیر 10 میلیون تومان تمام می گردد. مسافران مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا با هواپیمایی ایران ایرتور راهی ترکیه می شوند و در هتل های سه ستاره این شهر اقامت خواهند داشت. در طرف مقابل گران ترین تور آنتالیا فعلا نزدیک 175 میلیون تومان فروخته می گردد که با همین پول امکان رزرو تور دور اروپا وجود دارد و می گردد پراید صفرکیلومتر خرید! مسافران این تور با پرواز ترکیش ایرلاینز به آنتالیا می فرایند و محل اقامت آن ها لوکس ترین هتل های پنج ستاره این شهر خواهد بود.

تور آنتالیا؛ 175 میلیون تومان!

مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا؛ حدود 9 میلیون

به گزارش خبرنگاران، تور آنتالیا تابستان 1401 حداقل 9 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می گردد. قیمت تور آنتالیا به وسیله یکی از آژانس های فعال در عرصه گردشگری 9 میلیون و 200 هزار تومان اعلام شده که یکی از مقرون به صرفه ترین تور های تابستان سال جاری به مقصد آنتالیا به شمار میرود. راستا رفت وبرگشت تهران - آنتالیا در این تور با هواپیمایی ایران ایرتور طی می گردد و مسافران در هتل سه ستاره ملودی اقامت خواهند داشت. خدمات این آژانس به مسافران شامل ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، وعده های غذایی و تورلیدر فارسی زبان می گردد.

یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه قیمت برای رزرو تور آنتالیا، تور شش روزه است که هزینه آن 10 میلیون و 700 هزار تومان است و تفاوتش با تور قبلی، طی کردن راستا هوایی تهران - آنتالیا با هواپیمایی معراج به شمار می رود وگرنه مسافران این تور نیز راهی هتل سه ستاره ملودی می شوند و خدمات آژانس مسافرتی مثل تور قبلی خواهد بود. تور آنتالیا با مدت اقامت شش روز که راستا هوایی تهران - آنتالیا را در آن با هواپیمایی ترکیش ایرلاینز تجربه خواهید کرد، 15.5 میلیون تومان فروخته می گردد، هتل سه ستاره لاراپلاس محل اقامت مسافران این تور خواهد بود. البته اگر مسافران این تور بخواهند در هتل پنج ستاره کارمیرریزورت اقامت داشته باشند، رقم پرداختی آن ها به حدود 29 میلیون تومان افزایش پیدا می نماید.

تور آنتالیا با مدت اقامت شش روز بین تاریخ های 14 تا 20 تیر 18 میلیون تومان فروخته می گردد. هواپیمایی ترکیش ایرلاینز مسافران این تور را از تهران به آنتالیا منتقل می نماید و راستا برگشت با همین هواپیمایی خواهد بود. محل اقامت مسافران این تور در آنتالیا هتل چهار ستاره لارا فامیلی پالمت است و اگر کسی بخواهد به جای اقامت در اینجا، راهی مجموعه پنج ستاره گرانادا بلک گردد، باید 44 میلیون تومان پرداخت کند.

گران ترین تور آنتالیا؛ حدود 175 میلیون

تور آنتالیا تابستان 1401 در گران ترین حالت 175 میلیون تومان فروخته می گردد. این تور بین روز های 20 تا 26 تیر ماه سال جاری برگزار می گردد، مسافران آن با هواپیمایی ترکیش ایرلاین راهی آنتالیا می شوند و در مدت اقامت شش روزه خود در یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره این شهر یعنی هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت اقامت خواهند داشت. به گزارش خبرنگاران، هتلی که دارای هفت استخر و پنج رستوران است و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا 35 دقیقه است. جالب بدانید رقم 175 میلیون تومانی این تور برابر با هزینه ای است که مسافران ایرانی برای تور های دوهفته ای دور اروپا شامل کشور های اسپانیا، ایتالیا و سوئیس پرداخت می نمایند.

یکی دیگر از گران ترین گزینه ها برای رزرو تور آنتالیا، تور 97 میلیون تومانی شش روزه به شمار می رود. مثل تور قبلی مسافران با پرواز ترکیش ایر لاینز راستا رفت وبرگشت را طی می نمایند و محل اقامت آن ها در آنتالیا هتل پنج ستاره کالیستا لاکچری ریزورت است. این هتل ساحل خصوصی در دریای مدیترانه دارد و در آن پنج رستوران بین المللی مختلف فعالیت می نمایند. استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، سالن بولینگ و پیست اسب سواری جزو امکانات تفریحی هتل پنج ستاره کالیستا لاکچری ریزورت به شمار می رود. تور آنتالیا با قیمت 80 میلیون تومان به وسیله آژانس های مسافرتی فروخته می گردد. تاریخ این تور شش روزه 20 تا 26 تیر سال جاری اعلام شده، راستا هوایی تهران - آنتالیا با هواپیمایی ترکیش ایرلاینز طی می گردد و محل اقامت مسافران هتل بلیس دلوکس خواهد بود. هتلی که دارای استخر، باشگاه های تنیس، بدنسازی و اسب سواری است.

قیمت انواع تور آنتالیا در تابستان 1401

راستا رفت وبرگشت

محل اقامت

قیمت

هواپیمایی ایران ایرتور

هتل سه ستاره ملودی

9 میلیون و 200 هزار تومان

هواپیمایی معراج

هتل سه ستاره ملودی

10 میلیون و 700 هزار تومان

هواپیمایی ترکیش ایرلاینز

هتل سه ستاره لاراپلاس

15.5 میلیون تومان

هواپیمایی ترکیش ایرلاینز

هتل چهار ستاره لارا فامیلی پالمت

18 میلیون تومان

هواپیمایی ترکیش ایرلاینز

هتل پنج ستاره بلیس دلوکس

80 میلیون تومان

هواپیمایی ترکیش ایرلاینز

هتل پنج ستاره کالیستا لاکچری ریزورت

97 میلیون تومان

هواپیمایی ترکیش ایرلاینز

هتل پنج ستاره مکس رویال بلک

175 میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2155

به "تور آنتالیا؛ 175 میلیون تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آنتالیا؛ 175 میلیون تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید