توییتر به روزرسانی شد، آمار بازدید توییت ها

به گزارش تیم علمی، زومیت نوشت: توییتر در اقدامی برای اثبات زنده بودن پلتفرمش، نمایش آمار بازدید را آغاز نموده است. مطابق آمار بازدید، بیشتر کاربران توییتر علاقه ای به لایک ندارند.

توییتر به روزرسانی شد، آمار بازدید توییت ها

توییتر در بیانیه ای می گوید آمار بازدید از توییت ها را به طور عمومی فعال نموده است. این تغییر ابتدا در نسخه اندروید و iOS اعمال شد، اما هم اکنون در نسخه وب توییتر نیز می توان آمار بازدید را مشاهده کرد.

به گزارش ورج، در اپلیکیشن توییتر می توانید تعداد بازدید را در کنار تعداد کامنت، ری توییت و لایک مشاهده کنید. توییتر می گوید آمار بازدید برای تمامی توییت ها نشان داده نمی گردد. توییت های بخش Community، توییت های بخش Circle و بعلاوه توییت های قدیمی تر آمار بازدید را نمایش نخواهند داد.

ظاهراً هر بار که توییت شما روی نمایشگر یکی از کاربران ظاهر گردد، آمار بازدید محاسبه خواهد شد. حتی اگر خود شما نیز توییت را ببینید، آمار بازدید بالا می رود. توییتر مشخصاً می گوید اگر توییتی را در وب ببینید و سپس در موبایل مجدداً آن را مشاهده کنید، دو بازدید ثبت می گردد.

قابلیت نمایش بازدید در ابتدا چهارشنبه شب به وقت آمریکا منتشر شد، اما در آن موقع عملکرد بسیار محدودی داشت. در ابتدا صرفاً می توانستید آمار بازدید توییت های خودتان را ببینید. توییتر از مدت ها قبل به کاربرانش امکان می دهد با فعال کردن قابلیتی به خصوص، اندازه بازدید و نحوه تعامل با توییت ها را ببینند.

ایلان ماسک در توییتی می گوید بیش از 90 درصد کاربران توییتر محتواها را می بینند اما آن ها را لایک نمی نمایند. ماسک می گوید قابلیت نمایش بازدید در کوشش است نشان دهد که توییتر پلتفرمی زنده محسوب می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2238

به "توییتر به روزرسانی شد، آمار بازدید توییت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر به روزرسانی شد، آمار بازدید توییت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید