تیراندازی در شهر میلواکی آمریکا 6 کشته برجا گذاشت

به گزارش تیم علمی، مقام های پلیس شهر میلواکی آمریکا از کشته شدن حداقل 6 نفر در جریان تیراندازی در یک کارخانه در این شهر خبر می دهند.

تیراندازی در شهر میلواکی آمریکا 6 کشته برجا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آلفونسو مورالس رئیس پلیس میلواکی گفت: یک مرد مسلح در کارخانه فراوری نوشیدنی اقدام به تیراندازی به سوی همکارانش نموده و در جریان این تیراندازی حداقل 5 نفر کشته شده اند. این فرد پس از این جنایت، به سوی خودش نیز شلیک نموده و به زندگی اش خاتمه داده است.

رئیس پلیس میلواکی اضافه نمود: در این تیراندازی هیچ شخص دیگری زخمی نشده است.

پس از این حادثه مرگبار، کل ساختمان ها و محوطه کارخانه به مدت چندین ساعت تحت تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته است.

مورالس گفت: اکنون می توانیم بگوییم که منطقه و صحنه وقوع حادثه، امن است. به همه کارمندانی که در صحنه حادثه حضور داشته اند، اجازه رفتن به خانه هایشان داده شده است.

وی گفت: جسد این فرد مسلح به همراه 5 قربانی دیگر در یکی از ساختمان های این کارخانه پیدا شده است. به نظر می رسد این فرد مسلح به تنهایی نسبت به این جنایت اقدام نموده و همدست دیگری نداشته است.

عامل مهاجم یک مرد 51 ساله از کارکنان همین کارخانه بوده است. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز پیش از کنفرانس خبری در کاخ سفید درباره ویروس کرونا از این تیراندازی آگاه شده است.

طی سال گذشته بیش از 417 نفر در آمریکا بر اثر تیراندازی های دسته جمعی کشته شده اند که بالاترین رقم از سال 2013 به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 864

به "تیراندازی در شهر میلواکی آمریکا 6 کشته برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در شهر میلواکی آمریکا 6 کشته برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید