حرکت مثبت فدراسیون والیبال، صدای منتقدان شنیده شد

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، سی و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال در حالی از شهریور ماه امسال آغاز به کار کرد که شهرام عظیمی، به عنوان رئیس کمیته رویدادها و مسابقات معرفی شده بود.

حرکت مثبت فدراسیون والیبال، صدای منتقدان شنیده شد

عظیمی از ابتدای فعالیتش در فدراسیون والیبال با حواشی همراه بود و بسیاری از کارشناسان او را فردی غیر والیبالی می دانستند. به اعتقاد بعضی از پیشکسوتان و کارشناسان والیبال مانند حمید حق بین، عظیمی فاقد تخصص والیبالی است و دلیل بعضی از حواشی پیش آمده در لیگ برتر می باشد.

مرحله پلی آف مسابقات فردا (سه شنبه) با برگزاری دو ملاقات شروع به کار خواهد نمود و فدراسیون والیبال برای کاهش حواشی و حساسیت مسابقات، امروز سعید درخشنده را به عنوان رئیس کمیته کنترل مرحله نهایی لیگ برتر معرفی کرد.

میلاد تقوی، دبیر کل فدراسیون والیبال در مصاحبه با خبرنگاران درباره حضور سعید درخشنده به عنوان رئیس کمیته کنترل مرحله نهایی لیگ گفت: با توجه به حساسیت مرحله پلی آف و دغدغه ها و نگرانی هایی که وجود داشت از حضور سعید درخشنده استفاده خواهیم کرد. مسابقات لیگ حساس است و تیم ها رقابت فشرده ای با یکدیگر دارند. تمام کوشش این است ضریب خطا را کاهش دهیم.

ظاهراً فدراسیون صدای منتقدان را شنیده است و حرکت مثبتی را در آستانه مرحله پلی آف انجام داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1549

به "حرکت مثبت فدراسیون والیبال، صدای منتقدان شنیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت مثبت فدراسیون والیبال، صدای منتقدان شنیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید