میزبانان مردان والیبال ایران مشخص شدند

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، لیگ ملت های والیبال سال 2022 در گروه مردان از 17 خردادماه سال آینده شروع می گردد و در دوم مردادماه با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد.

میزبانان مردان والیبال ایران مشخص شدند

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)، کشورهای میزبان مرحله مقدماتی این رقابت ها را گفت که برزیل، کانادا، فیلیپین، بلغارستان، روسیه و ژاپن، میزبانان این مسابقات در بخش مردان هستند.

مسابقات هفته نخست از 17 تا 22 خردادماه در دو کشور برزیل و کانادا برگزار خواهد شد که تیم ملی والیبال ایران در برزیل با تیم های ژاپن، هلند و استرالیا ،برزیل،روسیه،آمریکا و اسلونی هم گروه است.

فیلیپین و بلغارستان میزبانان هفته دوم این رقابت ها هستند که مسابقات از 31 خرداد تا پنجم تیرماه برگزار می شود و شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ایران این هفته در بلغارستان با تیمهای صربستان، کانادا ، استرالیا ،بلغارستان،برزیل،لهستان و آمریکا هم گروه است.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت ها سال 2022 در دو کشور ژاپن و روسیه برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در کشور روسیه با تیم های ایتالیا، هلند ،بلغارستان ،روسیه،لهستان،اسلونی و صربستان هم گروه است.

ملاقاتهای مرحله نهایی لیگ ملت ها سال آینده نیز از 29 تیرماه تا دوم مردادماه پیگیری خواهد شد که هنوز میزبان مرحله نهایی از سوی فدراسیون جهانی والیبال معرفی نشده است. هر تیم در هر هفته با 4 تیم از 8 تیم گروه ملاقات خواهد نمود که برنامه مسابقات متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2043

به "میزبانان مردان والیبال ایران مشخص شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانان مردان والیبال ایران مشخص شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید