خبرنگاران دانشگاه اراک طرح آنالیز علل خرابی کنتورهای 125 هزار مشترک آب را شروع کرد

به گزارش تیم علمی، اراک - خبرنگاران - رییس روابط عمومی دانشگاه اراک اضافه نمود: طرح مشترک تیم تحقیقاتی دانشگاه این شهرستان و شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی برای آنالیز علل خرابی کنتورهای 125 هزار مشترک آب در این شهر شروع شد.

خبرنگاران دانشگاه اراک طرح آنالیز علل خرابی کنتورهای 125 هزار مشترک آب را شروع کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

حسین مستعان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: تیم تحقیقاتی دانشگاه اراک متشکل از دکتر حامد صفی خانی، دکتر محمدرضا وصالی ناصح، دکتر محمدرضا حسینی نسب از اعضای هیات علمی گروه های مکانیک و مهندسی صنایع دانشگاه این شهرستان و سجاد نوروزی به عنوان مجریان این طرح انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر آنالیز علل خرابی، یک نرم افزار هوشمند برای معرفی کنتور بهینه تهیه و اکنون با میزان پیشرفت 50 درصدی در حال اجرا است.

رییس روابط عمومی دانشگاه اراک گفت: نرم افزار این امکان را به کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی می دهد که با در نظر دریافت مولفه های هر محله از جمله فشار و کاربری مشترک، کنتور بهینه با بهترین کارایی را به متقاضی معرفی نمایند.

مستعان اضافه کرد: این مهم کاهش مصرف آب و خرابی های کنتور مشترکان را به همراه دارد.

دانشگاه اراک با 115 رشته تحصیلی دارای 300 عضو هیات علمی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1050

به "خبرنگاران دانشگاه اراک طرح آنالیز علل خرابی کنتورهای 125 هزار مشترک آب را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانشگاه اراک طرح آنالیز علل خرابی کنتورهای 125 هزار مشترک آب را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید