دانشگاهی در فرانسه استفاده از هوش مصنوعی Chat GPT را ممنوع نمود (تور ارزان فرانسه)

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، Chat GPT یک چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی است و می تواند متن های با معنی و هماهنگ ایجاد کند.

دانشگاهی در فرانسه استفاده از هوش مصنوعی Chat GPT را ممنوع نمود (تور ارزان فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

Chat GPT یک برنامه رایگان است که می تواند به طور مجازی متنی درباره هر موضوعی از جمله مقالات، گزارش ها، لطیفه ها و حتی شعر فراوری کند. همین امر نگرانی هایی را در صنایع مختلف درباره سرقت ادبی به وجود آورده است.

Sciences Po روز گذشته بیان کرد به تمام دانشجویان و استادان ایمیلی درباره ممنوعیت Chat GPT و تمام ابزارهای هوش مصنوعی محور ارسال نموده است.

در بیانیه دانشگاه مذکور آمده است: دانشجویان به جز اهداف خاص و تحت نظارت رهبر کلاس اجازه ندارند بدون ارجاعات شفاف از نرم افزار برای فراوری هرگونه متن نوشتاری یا ارائه محتوا استفاده نمایند.

البته در بیانیه ذکر نشده دانشگاه چگونه استفاده از سیستم هوش مذکور را ردیابی می نماید.Chat GPT از هم اکنون در بعضی مدارس عمومی در شهر های نیویورک و سیاتل در آمریکا ممنوع شده است. بعلاوه چند دانشگاه آمریکایی نیز تصمیم دارند تعداد ارزیابی های خانگی را کمتر و بعلاوه مقالات و امتحانات شفاهی را بیشتر نمایند.

Sciences Po که پردیس اصلی آن در پاریس واقع شده است، در بیانیه خود به تنبیهاتی برای دانشجویانی اشاره نموده که از نرم افزار استفاده می نمایند. این تنبیهات بسیار وسیع و شامل اخراج از دانشگاه یا حتی از کل سیستم آموزش عالی فرانسه است.

در بخشی از بیانیه دانشگاه مذکور آمده است: نرم افزارChat GPT سوالات مهمی برای آموزگاران و محققان در سراسر دنیا به خصوص درباره کلاهبرداری و سرقت ادبی ایجاد می نماید.

این در حالی است که مایکروسافت هفته گذشته بیان کرد چند میلیارد دلار در شرکت Open AI (توسعه دهنده Chat GPT) انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2257

به "دانشگاهی در فرانسه استفاده از هوش مصنوعی Chat GPT را ممنوع نمود (تور ارزان فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاهی در فرانسه استفاده از هوش مصنوعی Chat GPT را ممنوع نمود (تور ارزان فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید