خودروهای معرفی شده در سال 1400 ، مقرون به صرفه ترین خودرو تازه بازار کدام است؟

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، خودورسازان در سال 1400 خودروهای جدیدی معرفی کردند. سایپا و ایران خودرو که از خودروسازان داخلی هستند در مجموع پنج خودروی تولیدی خودشان را در امسال معرفی و عرضه کردند.

خودروهای معرفی شده در سال 1400 ، مقرون به صرفه ترین خودرو تازه بازار کدام است؟

بعلاوه ایران خودرو از یک خودروی مونتاژی نو در سال 1400 رونمایی کرد. هایما S5 پلاس خودروی مونتاژی ای بود که ایران خودرو در سال 1400 معرفی کرد.

سایپا در سال 1400 سهم بیش تری در خودروهای نو داشت. خودروهای سهند، سپهر، اطلس، آریا و شاهین ازخودروهایی بودند که سایپا در سال 1400 آن ها را معرفی یا عرضه کرد.

دیگر خودروهای نو داخلی خودروسازان در محدوده 300 تا 500 میلیون تومان قیمت دارند.

در محدوده قیمتی 600 میلیون تومان نیز شرکت مدیران خودرو دو خودروی نو را معرفی نموده است. ام وی ام X22 پرو با قیمت حدودی 620 میلیون تومان و آریزو 5 توربو نو با قیمت 680 میلیون تومان است.

قیمت خودروهای نو بازار

نکته قابل توجه برای خودروهای نو بازار قیمت آن ها است. مقرون به صرفه ترین قیمت خودرو را در بین خودروهای معرفی گردیده یا عرضه شده در بازار، خودروی اطلس با قیمت حدودی 180 تا 250 میلیون در اختیار دارد.

گران ترین خودروهای معرفی و عرضه شده در بازار 1400، متعلق به خودروهای بهمن موتور است. فیدلیتی و دیگنیتی در حدود قیمتی بیش از یک میلیارد تومان در بازار معامله می گردد. این درحالی است که فیدلیتی و دیگنیتی در فروش های نقدی بهمن موتور با حدود قیمت 750 میلیون تومان به فروش می رسند.

معرفی خودروهای نو

مدل نوی از هایما S5 پلاس به زودی به وسیله ایران خودرو برای فروش در کشور، معرفی خواهد شد. محدوده قیمتی هایما اس 5 پلاس که قرار است روانه بازار گردد در محدوده 700 تا 800 میلیون تومان خواهد بود.

دیگر محصول نوی که کرمان موتور قصد عرضه آن در بازار را دارد، خودروی جک J7 است. که با توجه به قیمت دلاری آن قیمت حدودی آن در زمان عرضه در بازار داخلی حدود 800 میلیون تومان یا یک میلیارد تومان است.

یکی از خودروهای نو سایپا که سهند نام دارد، با توجه به مشخصاتی که دارد کارشناسان محدوده قیمتی 350 تا 450 میلیون تومان را برای این خودرو پیش بینی می نمایند.

SWM G05 شاسی بلند ایتالیایی- چینی محصول سیف خودرو است در سال 1400 وارد بازار شد که حدود 925 میلیون تومان قیمت دارد.

بعلاوه خودرو ام وی ام X22 پرو از آذر به وسیله مدیران خودرو با قیمت 580 میلیون تومان معرفی گردید که در دی یه قیمت 620 میلیون تومان رسید.

با وجود عرضه خودروهای نو فراوری داخل و مونتاژی و وارداتی در بازار خودرو، باید دید واکنش بازار به این عرضه چگونه است. افزایش قیمت دلار و تعرفه واردات خودرو یکی از عواملی است که قیمت خودروهای معمولی وارداتی و مونتاژی را در بازار داخلی افزایش می دهد.

بعلاوه خودروهایی همانند دیگنیتی که در زمان عرضه در بازار حدود 700 میلیون تومان قیمت داشت اما پس از گذشت چند ماه در بازار به قیمت یک میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده است.

از طرفی خودروهای نو داخلی با توجه به قیمت بالا در برابر رقبای خارجی از امکانات کمتری برخوردار هستند و خریداران میل بیش تری به خودروهای وارداتی و چینی موجود در بازار دارند.

آخرین اخبار بازار خودرو را در صفحه خودرو خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2035

به "خودروهای معرفی شده در سال 1400 ، مقرون به صرفه ترین خودرو تازه بازار کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای معرفی شده در سال 1400 ، مقرون به صرفه ترین خودرو تازه بازار کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید