داورزنی: استعدادها، خون تازه ورزش هستند، نوجوانان امروز فاتح میدان های بزرگ آینده هستند

به گزارش تیم علمی، داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: از بین این استعدادهای نوجوان، قهرمانان ارزنده ای ظهور خواهند کرد و برای کشور افتخار می آفرینند.

داورزنی: استعدادها، خون تازه ورزش هستند، نوجوانان امروز فاتح میدان های بزرگ آینده هستند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی در مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی گفت: مدال آوران آینده بازی های آسیایی، المپیک و مسابقات جهانی از بین شما نوجوانان هستند.

وی اضافه نمود: یکی از اقدامات بسیار ارزشمندی که سال جاری با مشارکت فدراسیون های ورزشی و همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان ها صورت گرفت، کشف استعدادهای ورزشی کشور بود که کمتر مورد توجه قرار می گرفت.

داورزنی بیان کرد: جا دارد تشکر از همه فدراسیون ها و استان ها تقدیر داشته باشم که این امکان را برای بروز و ظهور نوجوانان مستعد رشته های مختلف ورزشی را فراهم کردند تا 500 هزار نفر در کل کشور بتوانند مورد ارزیابی قرار بگیرند.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: یکی از اقداماتی که قطعاً در تقویم فدراسیون ها و معاونت توسعه ورزش قهرمانی به صورت مستمر و سالیانه قرار خواهد گرفت همین استعدادیابی ورزشی است و این استعدادها مانند خون تازه ای وارد بدنه ورزشی کشور می شوند.

وی در سرانجام از همه کسانی که تدارک این برنامه را دادند تشکر کرد و گفت: موفقیت این نوجوانان را از خداوند متعال خواستارم و مطمئنم در میدان های بزرگ آینده از بین این استعدادهای نوجوان، قهرمانان ارزنده ای ظهور خواهند کرد و برای کشور افتخار می آفرینند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 105

به "داورزنی: استعدادها، خون تازه ورزش هستند، نوجوانان امروز فاتح میدان های بزرگ آینده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: استعدادها، خون تازه ورزش هستند، نوجوانان امروز فاتح میدان های بزرگ آینده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید