دستگاه های اجرایی برنامه سال 98 خود را در حوزه فرهنگی ارائه دهند

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، بهروز اکرمی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی افزایش نشاط اجتماعی استان مرکزی در اراک گفت: یکی از امتیازات استان مرکزی همسایگی با پایتخت کشور است و به همین سبب این امر در حوزه مختلف از جمله حوزه اجتماعی و فرهنگی بایستی برای مردم استان مرکزی وجود داشته باشد و ظرفیت هایی که این استان دارد به فعلیت برسد.

دستگاه های اجرایی برنامه سال 98 خود را در حوزه فرهنگی ارائه دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه کرد: در این راستا بایستی دستگاه های مربوطه برنامه ریزی و عملکرد مطلوب داشته باشند و معاونت سیاسی اجتماعی استانداری مرکزی نیز توان خود را برای یاری به این اقدامات به کار خواهد گرفت.

وی اعلام کرد: سازمان های مسئول و مرتبط در این زمینه برنامه ارائه نمایند و در زمینه اجرایی شدن این برنامه ها نیز همکاری لازم را صورت خواهیم داد. در این برنامه ها می توان از شخصیت های ملی و یا رایزن هایی فرهنگی و... برای حضور دعوت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: این اقدامات ظرفیت های استان مرکزی را به رایزنان فرهنگی، هنرمندان، شعرای بزرگ و مقامات معرفی می نماید که قطعا اقدام اثرگذاری است و برای استان فواید بسیار به دنبال دارد.

اکرمی توضیح داد: در این راستا باید کارهای خلاقانه و بدیع و اثرگذار انجام گردد که در حقیقت هدف از کار فرهنگی تحقق یابد. برای ایجاد نشاط اجتماعی ما احتیاج به کارهای نو و خلاقیت داریم تا بتوانیم تاثیرگذاری مطلوب را داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: برای سال 98، تا خاتمه سال جاری، دستگاه های اجرایی برنامه های فرهنگی خود در حوزه نشاط اجتماعی را تدوین نموده و به دفتر امور اجتماعی استانداری ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 157

به "دستگاه های اجرایی برنامه سال 98 خود را در حوزه فرهنگی ارائه دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های اجرایی برنامه سال 98 خود را در حوزه فرهنگی ارائه دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید