ملاقات جمشیدی با رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، سایت مینی گلف المپیک به هیئت کیش واگذار می گردد

به گزارش تیم علمی، پس از ملاقات دبیر فدراسیون گلف با رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، قرار شد سایت مینی گلف المپیک به هیئت کیش واگذار گردد.

ملاقات جمشیدی با رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، سایت مینی گلف المپیک به هیئت کیش واگذار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، صبح امروز مهرداد جمشیدی دبیرفدراسیون گلف به همراه سمیرامیس محمدی آریا رئیس هیئت کیش با عزیزالله فرضی پور رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش ملاقات کردند.

در این ملاقات، رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش قول های مساعدی داد تا سایت مینی گلف المپیک به هیئت گلف کیش داده گردد. فدراسیون گلف نیز قرار شد که با یاری هیئت کیش و بخش خصوصی در بهسازی و تجهیز این مجموعه ورزشی یاری کند و کلاس های مینی گلف نیز در این جزیره برگزار گردد.

با توجه به احتمال میزبانی ایران در مسابقات بین المللی مینی گلف، سایت مینی گلف المپیک جزیره کیش و زمین مینی گلف هتل مارینا می تواند فضاهای مناسبی برای برگزاری مسابقات باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1737

به "ملاقات جمشیدی با رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، سایت مینی گلف المپیک به هیئت کیش واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات جمشیدی با رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، سایت مینی گلف المپیک به هیئت کیش واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید