رئیس فدراسیون فوتبال: الان وقت همکاری است، نه اختلاف

به گزارش تیم علمی، شهاب الدین عزیزی خادم درباره امضای توافق نامه همکاری فدراسیون فوتبال با منطقه آزاد کیش، گفت: کار بسیار بزرگی صورت گرفت. باید تشکر کنم که برای آماده سازی تیم ملی فوتبال زحمت زیادی کشیده شده است. اردوی خوبی هم تا الان برگزار شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال: الان وقت همکاری است، نه اختلاف

وی اضافه کرد: سعی می کنیم از ظرفیت و امکانات کشور در راستای توسعه فوتبال استفاده کنیم. با توجه به اینکه در بازی های انتخابی و تورنمنت ها با کشورهای عربی همگروه می شویم، یکی از بهترین جاها که امکاناتش جلوتر از مکان های دیگر است و می تواند به ما یاری کند، منطقه آزاد کیش است. از ماه های قبل صحبت و برنامه ریزی نموده بودیم که تفاهم نامه ای امضا کنیم. امیدوار هستیم این تفاهم نامه تبدیل به یک موافقت نامه تبدیل گردد و قابلیت اجرا داشته باشد تا در راستای عمل گرایی کارهایی انجام دهیم. روز بزرگی برای فدراسیون بود و امیدواریم کار اجرایی برای کمپ تیم ملی شروع گردد که اتفاق خوبی خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با اختلاف مبلغ اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت مبلغ 52 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال و اینکه گفته می گردد امروز 20 میلیارد دیگر از این مبلغ واریز شده است، گفت: بله، طبق صحبتی که روز گذشته با آقای نوبخت داشتیم، این مبلغ واریز شده که باید از او تشکر کنیم. همچنین از علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما نیز تشکر می کنم. این پول واریز شد و احتمالا در اختیار فدراسیون قرار می گیرد. در رابطه با اختلاف ها باید بگویم الان زمان اختلاف نیست، زمان همکاری است.

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1728

به "رئیس فدراسیون فوتبال: الان وقت همکاری است، نه اختلاف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون فوتبال: الان وقت همکاری است، نه اختلاف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید