راه اندازی اولین کشتی مسافربری بین ایران و عمان، نرخ بلیط 400 تا 800 هزار تومان

به گزارش تیم علمی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از راه اندازی اولین کشتی مسافربری بین چابهار و مسقط اطلاع داد و گفت: قیمت بلیط رفت و برگشت این جهت 400 تا 800 هزار تومان است.

راه اندازی اولین کشتی مسافربری بین ایران و عمان، نرخ بلیط 400 تا 800 هزار تومان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، محمد سعیدنژاد در حاشیه بازدید از غرفه خبرنگاران در بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار کرد: چهارشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر چابهار اولین کشتی مسافربری بین این بندر و مسقط راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه هر هفته روزهای چهارشنبه این کشتی در راستا چابهار- مسقط - چابهار تردد دارد، توضیح داد: سیاست ما در چابهار در کنار توسعه زیرساخت های حمل و نقل بار، گردشگری و بخش مسافری نیز هست. در این راستا برای اولین بار در راستا چابهار-مسقط خط کشتی مسافربری را راه اندازی کردیم.

سعیدنژاد با اشاره به افتتاح سالن مسافربری بزرگ در بندر چابهار اضافه کرد: این سالن 4 هزار متر زیربنا دارد که با سرمایه گذاری 5 میلیارد تومانی و مشارکت سازمان بنادر، گمرک، نیروی انتظامی و اداره گذرنامه به بهره برداری رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بلیط این راستا به صورت رفت و برگشت در 3 رده به فروش می رسد ادامه داد: قیمت بلیط این راستا 400، 600 و 800 هزار تومان است.

وی زمان سیر این کشتی از چابهار تا مسقط را 3 ساعت بیان کرد و با بیان اینکه کشتی ها ساعت 8:30 حرکت نموده و 11:30 به مقصد می رسد، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده در آینده نزدیک کشتی های ایرانی نیز وارد این راستا دریایی می شوند.

به گفته وی از شناورهای موسوم به کاتاماران در این راستا استفاده می گردد که ایران توانایی ساخت آنها را دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 536

به "راه اندازی اولین کشتی مسافربری بین ایران و عمان، نرخ بلیط 400 تا 800 هزار تومان" امتیاز دهید

15 کاربر به "راه اندازی اولین کشتی مسافربری بین ایران و عمان، نرخ بلیط 400 تا 800 هزار تومان" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی اولین کشتی مسافربری بین ایران و عمان، نرخ بلیط 400 تا 800 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید