چارتر بلیط هواپیما و پرواز داخلی رو راحت چک کنید..

به گزارش تیم علمی، اجازه دهید، به شما یاری کنیم که جستجوی خود را برای بلیط ارزان هواپیما و پرواز داخلی یا خارجی شروع کنید.

چارتر بلیط هواپیما و پرواز داخلی رو راحت چک کنید..

خرید بلیط هواپیما خارجی و چارتر پرواز داخلی رو راحت چک کنید..

اجازه دهید، به شما یاری کنیم که جستجوی خود را برای بلیط ارزان هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی آغاز کنید. حالا مهم نیست که این سفر هوایی، یک گشت و گذار آخر هفته رمانتیک، تعطیلات خانوادگی، مقصد رویایی شما در لیست سفرهاتون و یا یک سفر تجاری با یک مقدار سرگرمی باشد، ما حتما شما را برای پرواز داخلی یا خارجی ساپورت می کنیم. نرخ های فوق العاده بلیط داخلی و بلیط خارجی برای پرواز داخلی یا خارجی ، آن کاری است که ما به بهترین نحو ممکن آن را انجام می دهیم.

برای مشاهده چارترهای لحظه اخری روی لینک پرواز داخلی کلیک نمایید.

ما می دانیم که شما چگونه ارزان و با کیفیت سفر کنید. ما با طیف گسترده ای از خطوط هوایی و ارائه دهندگان خدمات مسافرتی به شما بهترین گزینه ها را برای بلیط داخلی و ارزان هواپیما ارائه می دهیم، حالا مقصد شما هر کجا که باشد. شما به راحتی، می توانید تاریخ سفر خودتون را در بالا چک کنید.

آژانس هواپیمایی سام سیر، به عنوان یکی از بهترین آژانس هواپیمایی در تهران، تعداد بسیار زیادی خطوط هوایی از مبدا تمام فرودگاه های ایران، به تمام فرودگاه های سراسر دنیا با قیمت های بسیار استثنایی و تخفیف دار را، به عنوان زیرمجموعه خود دارد.

پس چرا تعطیلات آخر هفته و یا تعطیلات رویایی خودتون رو کنار گذاشتید؟ کارشناسان ما در این آژانس که یکی از، حرفه ای ترین و پرشورترین کاشفان هستند، به شما یاری می نمایند تا، دنیا را ببینید و تجربه سفر خود را ساده تر کنید. ما در اینجا کارمندانی با اطلاعات قوی، خوش فکر و برنامه ریزان سفر داریم که شما نمی توانید در جای دیگری پیدا کنید. ما همواره شما را از طرق مختلف، مانند SMSهای روزانه، ایمیل و شبکه های اجتماعی از آفرهای روزانه خودمان با خبر می کنیم.

چه شما به دنبال بلیط داخلی و به آمریکا، کانادا یا اروپا و یا حتی آسیای دور باشید و یا حتی به دنبال پرواز داخلی ایران باشید و یا حتی در فکر یک سفر کوتاه و سرگرم نماینده باشید، جست و جو خودتون رو با ما آغاز کنید.

رو به جلو و ترقی و پیشرفت...

خرید بلیط هواپیما خارجی با استفاده گسترده از خدمات رزرو آنلاین بسیار ساده شده است. مسافران می توانند قیمت ها و راستاهای مختلف را با استفاده از سایت های رزرو آنلاین مقایسه نمایند و تنها با چند کلیک ماوس، بلیطی رزرو نمایند. مهم ترین مهارت هایی که شما برای خرید بلیط هواپیما خارجی احتیاج دارید، یک میزان کوچک از مهارت در اینترنت و آگاهی سازمانی است تا برای بهترین قیمت ها از پیش برنامه ریزی کنید.

و اما مراحل خرید بلیط:

معین کردن تاریخ سفر

تاریخ سفر خود را معین کنید. اغلب، رزرو بلیط داخلی هواپیما این اطمینان را ایجاد می نماید که شما می توانید از میان راستاهای مختلف و قیمت های ارزان تر انتخاب کنید.

سریعتر برای خرید بلیط اقدام کنید

به سرعت قیمت ها را آنالیز کنید. حتی اگر شما فقط یک ایده کلی از زمانی که سفر هوایی که قرار است انجام دهید داشته باشید، ایده خوبی برای آغاز خرید بلیط هواپیما خارجی است. اگر برای پرواز داخلی یا خارجی شما در دوره تعطیلات اصلی مانند کریسمس یا سال جدید است، نزدیکی تاریخ سفر شما به روزهای پر جنب و جوش و پر ترافیک بر شانس شما در گیر کردن در یک تصادف، از دست دادن یک برای پرواز داخلی یا خارجی یا فقط تجربه مسافرتی ناخوشایند تاثیر زیادی دارد. سریع رزرو کنید!

خرید آنلاین بلیط هواپیما

وب سایت های سفر قابل اعتماد را آنالیز کنید. بیشتر سایت های سفر به روش مشابه عمل می نمایند. آنها از شما می خواهند که مقصد و تاریخ مخصوص سفر را وارد کنید. یک لیست ایجاد می گردد که نتایج را در تعدادی از شرکت های مختلف هواپیمایی به شما نشان خواهد داد. نتایج معمولا بر اساس قیمت مرتب می گردد. قیمت ممکن است تحت تاثیر تعدادی از متغیرها از جمله تعداد توقف ها، فرودگاه مقصد یا خروج و نزدیکی با تاریخ مسافرت قرار گیرد.

تماس با آژانس های هواپیمایی

گزینه دیگر این است که با یک شرکت هواپیمایی به طور مستقیم تماس بگیرید. اگر شما ترجیح می دهید که خرید بلیط هواپیما خارجی را از یک شرکت هواپیمایی خاص تهیه کنید، می توانید بلیط داخلی هواپیما آنلاین را همانند هر یک از این وب سایت های سفر رزرو کنید. معایب این روش این است که شما نمی توانید قیمت ها یا راستاهای مختلف را در خطوط هوایی مختلف مقایسه کنید.

رزرو بلیط هواپیما به صورت شخصی

رزرو شخصی بلیط داخلی هواپیما به یک کارت اعتباری معتبر احتیاج دارد و از شما خواسته می گردد شماره کارت اعتباری و تاریخ انقضا را در بخش پرداخت وارد کنید. از شما همچنین برای اطلاعات شخصی مربوطه مانند نام کامل، آدرس و احتمالا شماره گذرنامه برای سفرهای بین المللی درخواست خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که کارت اعتباری مورد استفاده برای رزرو بلیط داخلی را با خود به فرودگاه آورید! اگر رزرو غیر قابل برگشت یا اثبات هویت لازم باشد، از شما خواسته می گردد که کارت اعتباری را تهیه کنید .

ذکر ایمیل در هنگام ثبت سفارش

احتمالا برای ارسال یک تأیید نامه الکترونیکی از شما سوال پرسیده می گردد. ارسال ای میل را تایید کنید، زیرا در صورت احتیاج به جزئیات رزرو قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر این، تأیید نامه الکترونیکی قابل چاپ است و می تواند در سرویس های سلف سرویس فرودگاه برای ثبت نام استفاده گردد. این مرحله باعث صرفه جویی در زمان می گردد و از اذیت شدن برای ایستادن در صف های طولانی جلوگیری می نماید.

گاهی اوقات به نظر می رسد که در هنگام خرید یک بلیط هواپیمایی هیچ قافیه یا دلیلی وجود ندارد.

قوانین و مقررات زیادی وجود دارد که خرید بلیط هواپیما را هدایت کند، که می تواند باعث سردرگمی گردد. بنابراین در ادامه، ما به شما 15 نکته که هنگام تهیه بلیط خارجی و پرواز داخلی باید در ذهن خود داشته باشیم را توضیح می دهیم:

بهترین روز برای خرید بلیط روز سه شنبه است. خطوط هوایی هزاران تنظیمات قیمت را در روز انجام می دهند. به علاوه قیمت های لحظه ای همواره وجود دارد، بنابراین هیچ تاریخ جادویی برای بلیط ارزان هواپیما وجود ندارد. اما هرچه زودتر خرید بلیط هواپیما را انجام دهید، بلیط هواپیما ارزان تر است.

پاک کردن تاریخچه یا History مرورگرتان، سرعت جست و جوی شما را بیشتر می نماید.

اگر قیمت بلیط کاهش یابد، امکان پرداخت مابه التفاوت قیمت بلیط شما وجود ندارد. وب سایت هایی مانند Yapata و Flyr وجود دارند که دائما در حال پیگیری نرخ های پروازی هستند و در صورتی که کاهش پیدا نمایند، به شما اطلاع داده می گردد. در بعضی موارد ممکن است، شما بتوانید بلیط هواپیما صادر شده خودتان را کنسل و با نرخ های پایین تر مجددا صادر کنید و مابه التفاوت نرخ را از آژانس دریافت کنید. ولی در نظر داشته باشید، در بیشتر مواقع این کار امکان پذیر نیست.

وب سایت های آنلاین زیاد و متعدد. با تعداد زیادی از وب سایت های مربوط به سفر در اینترنت و شرکت های مرتبط، دیگر هیچ بایدی در استفاده تنها از یک وب سایت برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما، وجود ندارد.برای یک قیمت مناسب تر و بهتر، حتما باید بلیط رفت و برگشت بگیرید. در روزهای قدیم، این حقیقت محض بود. اما در حال حاضر، می توان نرخ های هر راستا بلیط هواپیما، ایرلاین های مختلف را با هم مقایسه کرد تا در نتیجه به بهترین قیمت رسید.برای یک خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان قیمت، وب سایت خود ایرلاین از همه بهتر است. این کار ممکن است، برای نرخ های لحظه ای و یک راستا خاص واقعا عالی باشد. اما به طور کلی، وب سایت های مستقل می توانند تعداد زیادی سایت های هواپیمایی را اسکن نمایند (به غیر از ایرلاین هایی که، فقط بلیط های خود را در وب سایت خود می فروشند) و می توانند بلیط ارزان هواپیما را پیدا نمایند.خرید بلیط هواپیما در آخرین لحظه، بهترین خرید است. زمان هایی وجود دارد که شما می توانید نرخ های شگفت انگیزی را در آخرین لحظه دریافت کنید. اما قاعده معمول این است که پیشتر شما بلیط های خود را خریداری کنید، که نرخ های آن پایین است. البته می توانید هفتگی هم بلیط هواپیما را چک کنید.

شما می توانید، اسم مسافر را در یک بلیط تغییر دهید. این واقعا به هواپیمایی بستگی دارد. بعضی ها از ایرلاین ها، شما را مجبور به خرید یک بلیط جدید می نمایند، در حالی که بعضی از دیگر ایرلاین ها، برای هرگونه تغییر شما را جریمه می نمایند، بنابراین قبل از خرید یک بلیط، آنالیز قوانین خطوط هوایی مهم است.

شما می توانید خرید بلیط هواپیما خارجی خودتان را، بیش از یک سال قبل صادر کنید. این دروغ است. بیشتر خطوط هوایی جایگاه های هواپیماهایشان را، حدبیشتر از 8 ماه قبل از تاریخ مسافرت برای فروش می گذارند و بقیه نمایش داده نخواهد شد. اگر همچین بلیطی را می خواهید باید با آژانس سام سیر و یا با ایرلاین به طور مستقیم تماس بگیرید تا قیمت را در صورت موجود بودن، برای شما چک نمایند. شما می توانید خرید بلیط هواپیما خارجی خودتان را به با هزینه جزیی به Frist Class ارتقا دهید. این دروغ است. خطوط هوایی، زمانی که مسافران در صف دریافت کارت پرواز و تحویل چمدان هستند (Check In)، این آفر را به آنها می دهد، اما نه با یک قیمت ناچیز. این بر اساس فاصله پرواز است که معمولا از حدود 200 دلار آغاز می گردد.

خطوط هوایی، بلیط های یک شرکت هواپیمایی دیگر در صورت سفر بین فرودگاه های مشابه قبول خواهند کرد. این بستگی به ایرلاین دارد. ایرلاین های ایالات متحده مانند:American Airlines، Delta Air Lines و United Airlines - تمایل دارند که در صورت لغو پرواز داخلی یا خارجی هر کدامشان، هزینه های یکدیگر را پرداخت نمایند. اما اگر شما بلیت هواپیما ارزان قیمت دارید، شانسی در این زمینه ندارید.

دریافت بهترین نرخ خرید بلیط هواپیما خارجی

برای بهترین نرخ خرید بلیط هواپیما خارجی ، شما باید یک شب در فرودگاه بمانید. این هنوز درست است. مسافران تجاری که دائما در حال سفر کردن هستند و برای هر ساعت و روز خود برنامه ریزی دارند نمی توانند این همه زمان در یک فرودگاه بمانند. بنابراین ایرلاین ها این وقفه بین پروازها را می گذارند تا مسافران تجاری را مجبور به خرید بلیط هواپیما خارجی گرانتر بجایآ بلیط ارزان هواپیما بنمایند. خطوط هوایی تخفیف های ویژه ای برای هزینه های اضطراری (بازگشت به دلیل فوت، فوت اعضای خانواده، پزشکی و درمان و ...) فراهم می نماید. ایرلاین های قیمت پایین، اینگونه سرویس ها را ارائه نمی دهند. اما ایرلاین های عظیم و سابقه دار، سیاست های گوناگونی در این رابطه دارند، که بعضی از آنها آفر ویژه ای روی قیمت بلیط هواپیما می دهند و بعضی دیگر خودشان را با شرایط مسافران وقف می دهند.

خطوط هوایی می توانند یک بلیط رزرو شده توسط یک آژانس مسافرتی را تغییر دهند. متأسفانه این همواره درست نیست. آژانس مسافرتی، چه در اینترنت و چه به صورت حضوری یا تلفنی، صادر نماینده بلیط است و ممکن است قوانین داخلی آژانس مسافرتی آنها را مجبور به تغییرات در بلیط بکند و یا ممکن است آژانس مسافرتی برای پیدا کردن بهترین نرخ خرید بلیط هواپیما خارجی هر راستا پروازی را از ایرلاین مختلف با قوانین مختلف رزرو کند.

شما می توانید بلیط هایی را که به صورت خیلی ارزان خریده اید، تغییر و یا کنسل بدون جریمه بکنید. اصلا و ابدا. دلیلی وجود دارد که چرا این بلیط ها خیلی ارزان هستند. آنها به طور عمده از خطوط هوایی خریداری می شوند یا همان چارتر. بنابراین قبل از خرید باید 100 درصد اطمینان حاصل کنید که کجا و چه زمانی می خواهید پرواز داخلی داشته باشید، زیرا ممکن است جریمه بالایی برای هر نوع تغییر از شما بگیرند و کنسل کردن این بلیط ها سوخت کامل است.

منبع:بلیط هواپیما

منبع: نمناک
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 963

به "چارتر بلیط هواپیما و پرواز داخلی رو راحت چک کنید.." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چارتر بلیط هواپیما و پرواز داخلی رو راحت چک کنید.."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید