رجب زاده: شرایط ذوب آهن خوب نیست، بازیکنان تکانی به خودشان بدهند، تیم ملی با تعصب ایرانی می تواند صعود کند

به گزارش تیم علمی، مهدی رجب زاده بازیکن پیشین تیم فوتبال ذوب آهن گفت که شرایط این تیم خوب نیست و از شاگردان سیدمجتبی حسینی خواست، در دیدارهای پیش رو عملکرد بهتری داشته باشند.

رجب زاده: شرایط ذوب آهن خوب نیست، بازیکنان تکانی به خودشان بدهند، تیم ملی با تعصب ایرانی می تواند صعود کند

مهدی رجب زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مقابل پرسپولیس در ملاقاتی معوقه از هفته بیستم لیگ برتر گفت: بحث درباره ذوب آهن زیاد است. متأسفانه شرایط این تیم تغییر ننموده است و شرایطش خوب نیست. در ملاقات با پرسپولیس در استادیوم فولادشهر بودم و بازی را از نزدیک دیدم. ذوب آهن در این ملاقات خوب نبود. در بازی با استقلال در جام حذفی هم خوب نبود. با آمدن کادر فنی تازه، در بعضی از بازی ها انسجام تیمی بهتر شده بود، اما هنوز ذوب آهن در منطقه خطر است و نتوانسته خودش را بالا بکشد.

وی اضافه نمود: بازیکنان باید درک نمایند که ذوب آهن در چه شرایطی واقع شده است. قبول دارم که بار روانی روی بازیکنان زیاد است و پایین بودن در جدول خودش می تواند تأثیر منفی بگذارد، اما آنها باید تکانی به خودشان بدهند. خودم سال ها در ذوب آهن بازی کردم و تجربه این شرایط را داشتم. ما زحمت کشیدیم و توانستیم خودمان را بالا بکشانیم، در ادامه تیم راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شد و اسم قهرمانی جام حذفی را هم به دست آورد. مجتبی حسینی هم بازی و مربی ام بوده است و تفکراتش را می دانم. بازیکنان باید کمی تمرکزشان را زیاد نمایند. حیف است که اتفاقی برای این تیم بیفتد. خدای نانموده ذوب آهن به لیگ دسته اول سقوط کند، تنها یک تیم ضربه نمی خورد، بلکه مجموعه 17 تا 18 هزار نفری از پرسنل ذوب آهن ضربه می خورند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در خصوص آخرین شرایط این تیم ملی شرکت در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر هم گفت: شرایطی برای تیم ملی پیش آمده است که باید همه بازی های مان را ببریم تا صعود کنیم، به ویژه اینکه هم به عراق و هم به بحرین باخته ایم. این دو شکست، کارمان را سخت نموده است، اما هیچ چیزی غیرممکن نیست. با دعای مردم و صرف فعل خواستن و تعصب ایرانی که همه جا به دردمان خورده است، می توانیم صعود کنیم. با انرژی مثبت مردم و دعاهای شان این اتفاق قطعاً می افتد.

رجب زاده در انتها توضیح داد: انتخاب بحرین به اسم میزبان بازی ها، تیر خلاصی بود که به ایران زدند. همه کوشش خودشان را می نمایند تا از نفوذی که دارند، استفاده نمایند. ما باید بجنگیم و به هدف مان برسیم. باید با جدیت، تمرکز و تعصب ایرانی جلو برویم. بعضی مواقع، مسائل فنی و تاکتیکی مطرح نیست. در تیم های اروپایی می بینیم که با خواستن و غیرت بازی را به سودشان تمام می نمایند. امیدوارم برای تیم ملی هم این شرایط پیش بیاید و باعث خوشحالی مردم گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1770

به "رجب زاده: شرایط ذوب آهن خوب نیست، بازیکنان تکانی به خودشان بدهند، تیم ملی با تعصب ایرانی می تواند صعود کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجب زاده: شرایط ذوب آهن خوب نیست، بازیکنان تکانی به خودشان بدهند، تیم ملی با تعصب ایرانی می تواند صعود کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید