زمان واریز 150 میلیون دلار به بورس

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: به طور مرتب در حال پیگیری واریز مبلغ 150 میلیون دلار هستیم اما متأسفانه به دلایلی نمی توان زمان دقیقی را برای واریز این مبلغ تعیین کرد.

زمان واریز 150 میلیون دلار به بورس

به گزارش خبرنگاران، محمد علی دهقان دهنوی در خصوص فرایند آنالیز طرح 7+3 که قرار بود به اسم یک بازوی حمایتی در بازار سرمایه به اجرا درآید، اظهار کرد: موضوع هفت موردی که در جلسه سران قوا تصویب شد، اکنون هم در حال طی کردن مراحل اداری خود است.

وی اضافه کرد: به طور مرتب در حال پیگیری بحث واریز مبلغ 150 میلیون دلار هستیم تا بین صندوق توسعه ملی و بانک مرکزی هماهنگی لازم ایجاد گردد، چرا هرچه سریع تر تعیین گردد که این مبلغ قرار است از کدام یک از منابع صندوق توسعه ملی به وسیله بانک مرکزی به صندوق تثبیت واریز گردد، اما متأسفانه به دلایلی نمی توان زمان دقیقی را برای واریز این مبلغ به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه تعیین کرد.

روزانه پیگیر واریز 150 میلیون دلار به حساب صندوق تثبیت هستیم

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بیان نمود: اما به شخصه این اطمینان را به سهامداران می دهم که از جانب سازمان بورس به طور مداوم پیگیر واریز مبلغ 150 میلیون دلار به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه هستیم.

دهقان دهنوی در خصوص واریز مابقی سود سهام عدالت، توضیح داد: در حال حاضر پیگیر واریز مابقی سود سهام عدالت هستیم و امیدواریم که تا انتها این هفته بتوانیم به جمع بندی برسیم.

دبیر شورای عالی بورس توضیح داد: دلیل دیرکرد در واریز بخش دوم سود سهام عدالت به سبب آن است که از 36 شرکت بورسی سرمایه پذیر چند شرکت سودی را فعلاً به حساب سپرده گذاری مرکزی به منظور تجمیع مبالغ واریز نکردند، ما به آن ها تا انتها این هفته فرصت داده ایم تا همکاری لازم را انجام دهند، در غیر این صورت به طور قطع اسامی آن ها را منتشر خواهیم کرد.

منبع: سنا

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1769

به "زمان واریز 150 میلیون دلار به بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان واریز 150 میلیون دلار به بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید