زمینه لازم برای گردشگری سلامت در کشور ایجاد گردد

به گزارش تیم علمی، رئیس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیته تخصصی برای برطرف مسائل گردشگری در کشور ایجاد گردد گفت: کمترین ظرفیت صنعت گردشگری، راه اندازی گردشگری سلامت در کشور است.

زمینه لازم برای گردشگری سلامت در کشور ایجاد گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط از ایران به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه آدینه در نشست با مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیرامون آنالیز مسائل صنعت گردشگری کشور در کرمان اظهار داشت: زمان اضافه کردن پیشنهادات به کمیسیون تلفیق گذشته و بهتر بود این جلسه قبل از تلفیق برگزار شده بود.

وی با ارائه راهکارهای لازم برای مصوب کردن پیشنهادات در حوزه توسعه صنعت گردشگری کشور گفت: درآمدی که می گردد به وسیله گردشگری نصیب کشور کرد به اندازه درآمد مالیاتی کشور مهم بوده و می توان از این طرفیت بهره برد.

رئیس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از حوزه گردشگری در کشور کمترین استفاده می گردد اضافه کرد: کمترین ظرفیت صنعت گردشگری، راه اندازی گردشگری سلامت در کشور است.

وی با اشاره به اینکه از همه کشورهای عربی حاضرند برای درمان به کشور ما بیایند توضیح داد: استان کرمان در این زمینه آمادگی کامل دارد تا قطب گردشگری سلامت کشور گردد.

پورابراهیمی با بیان اینکه همین الآن نیز از استان های جنوب و جنوب شرق کشور برای درمان به استان کرمان سفر می نمایند گفت: آمادگی کامل برای پیگیری مسائل و مسائل صنعت گردشگری در کمیسیون مالی مجلس هستیم.

وی با اشاره به اینکه تداخل وظایف صنفی نیز در حوزه هتلداری مسائلی به وجود آورده است اضافه کرد: تعیین نیست که بالاخره اینها زیر نظر میراث هستند یا اصناف و باید این پراکندگی موضوعات رفع گردد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان بسیار فعال است خاطر نشان کرد: چندین جلسه با فعالان گردشگری استان در اتاق بازرگانی تشکیل شده و در حال حاضر کلیدی ترین و مهمترین مسائل این حوزه در اختیار است.

وی با اشاره به اینکه باید کمیته تخصصی برای رفع کردن مسائل گردشگری در کشور ایجاد گردد گفت: باید مسائل این بخش به صورت ریز و جزئی و جمعبندی مسائل استانی پیگیری و آنالیز گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 774

به "زمینه لازم برای گردشگری سلامت در کشور ایجاد گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "زمینه لازم برای گردشگری سلامت در کشور ایجاد گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه لازم برای گردشگری سلامت در کشور ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید