سازمان هواشناسی بیان کرد؛ فعالیت سامانه بارشی اغلب مناطق را در بر می گیرد، رگبار رعد و برق و وزش باد در آسمان پایتخت

به گزارش تیم علمی، امروز فعالیت سامانه بارشی غالب مناطق کشور را در بر می گیرد و به تدریج از اواسط روز از شدت بارش از نیمه غربی کاسته خواهد شد.

سازمان هواشناسی بیان کرد؛ فعالیت سامانه بارشی اغلب مناطق را در بر می گیرد، رگبار رعد و برق و وزش باد در آسمان پایتخت

به گزارش خبرنگار ، براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی امروز غالب مناطق کشور را در بر می گیرد و به تدریج از اواسط روز از شدت بارش از نیمه غربی کاسته خواهد شد.

امروز بارش ها در استان های جنوبی غالبا بصورت رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در نوار شمالی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات استان کرمان بارش ها به صورت بارش باران و برف همراه با وزش باد شدید است.

روز یکشنبه بارش پراکنده و وزش باد در نیمه شرقی کشور و بعضی مناطق غرب کشور ادامه خواهد داشت و روز دوشنبه بارش های پراکنده ای برای بخش هایی از غرب و شمال شرق کشور پیش بینی می گردد.

طی سه روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است و همچنین روز شنبه برای استان های تهران، قزوین، البرز، قم، اصفهان و سمنان وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 159

به "سازمان هواشناسی بیان کرد؛ فعالیت سامانه بارشی اغلب مناطق را در بر می گیرد، رگبار رعد و برق و وزش باد در آسمان پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان هواشناسی بیان کرد؛ فعالیت سامانه بارشی اغلب مناطق را در بر می گیرد، رگبار رعد و برق و وزش باد در آسمان پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید