سرمربی ویتنام: همه می دانند چه حریفان سختی داریم

به گزارش تیم علمی، پارک هانگ سئو، سرمربی تیم ویتنام می گوید: همه می دانند که در مرحله گروهی جام ملت های آسیا چه حریفان سختی پیش رو داریم. ما باید کوشش کنیم تا برای هر بازی این مرحله راهکار مناسبی داشته باشیم.

سرمربی ویتنام: همه می دانند چه حریفان سختی داریم

ویتنام از خیلی جهات برای همگروهی هایش ناشناخته است. این تیم بازی تدارکاتی دوشنبه شب مقابل فیلیپین به سرمربی گری اریکسون را با نتیجه 4 بر 2 برده است اما سرمربی اش به هیچ عنوان برای این برد اهمیتی قائل نیست. پارک هانگ سئو، سرمربی کره ای این تیم درباره بازی تدارکاتی تیمش می گوید: در مسیر آماده سازی تیم ملی فوتبال ویتنام برای شرکت در جام ملت های آسیا اهمیتی به پیروزی یا شکست بازی های تدارکاتی نمی دهم. بازی برابر فیلیپین از نظر نتیجه مهم نبود و می خواهیم آمادگی بدنی و عملکرد فنی بازیکنان را مورد سنجش قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام به سختی بازی هایی که تیمش در مرحله گروهی پیش رو دارد، اشاره می نماید: همه می دانند که در مرحله گروهی جام ملت های آسیا چه حریفان سختی پیش رو داریم. ما باید کوشش کنیم تا برای هر بازی این مرحله راهکار مناسبی داشته باشیم. به همین خاطر از بازیکنان ویتنام انتظار داریم تا بهترین بازی های خود را ارائه دهند.

2 - 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 131

به "سرمربی ویتنام: همه می دانند چه حریفان سختی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ویتنام: همه می دانند چه حریفان سختی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید