شناسایی 20 تبعه بیگانه غیر مجاز شاغل در واحد های مالی لرستان

به گزارش تیم علمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از شناسایی 20 تبعه بیگانه غیر مجاز شاغل در واحد های مالی این استان اطلاع داد.

شناسایی 20 تبعه بیگانه غیر مجاز شاغل در واحد های مالی لرستان

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد - علی آشتاب گفت: با توجه به شرایط بیکاری در لرستان و جلوگیری از به کار گیری کارفرمایان از اتباع بیگانه، بازرسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان طی 9 ماه امسال 931 فقره بازرسی دوره ای و 39 گشت مشترک با نیروی انتظامی در راستای شناسایی اتباع بیگانه غیر مجاز از واحد های مالی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه در طول این مدت 20 تبعه بیگانه غیر مجاز شناسایی شدند گفت: چهار کارفرما در این زمینه به مراجع قضائی استان معرفی و 13 نفر از نیروی های بومی جایگزین نیرو های کار غیر مجاز شدند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان به جرایم کارفرمایانی که اتباع بیگانه غیر مجاز را به کار گیری می نمایند اشاره نمود و گفت: مطابق بند (ج) ماده 11 قانون تنظیم بخشی از عایدی های دولت، هر کارفرمایی که به صورت غیر مجاز از نیروی کار خارجی استفاده کند و یا در مشاغلی به جز شغل مشخص شده در پروانه کار اقدام کند، به پنج برابر حداقل دستمزد یعنی 442 هزار و 582 تومان برای هر روز اشتغال جریمه می گردد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2061

به "شناسایی 20 تبعه بیگانه غیر مجاز شاغل در واحد های مالی لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 20 تبعه بیگانه غیر مجاز شاغل در واحد های مالی لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید