تور قطر: شهر چادری، دهکده زیبای طرفداران فیفا در قطر

به گزارش تیم علمی، فیفا از شهر چادری رونمایی کرد تا مکانی برای اسکان طرفداران در جام جهانی قطر معرفی کند.

تور قطر: شهر چادری، دهکده زیبای طرفداران فیفا در قطر

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

فیفا از یک شهر چادری رونمایی نموده که میخواهد زمستان سال جاری میزبان هواداران جام جهانی در قطر به عنوان بخشی از تجربه دهکده هواداران در این مسابقات باشد.

اگرچه چادر ها یک تجربه کمپینگ معمولی نیستند و اقامت در محل واقع در الخور برای هواداران در حدود 350 پوند در هر شب هزینه دارد.

با توجه به محدود بودن رزرو هتل در این کشور کوچک در مسابقاتی که در ماه نوامبر شروع می گردد، این مکان احتمالاً مقرون به صرفه ترین نوع اقامت برای هر طرفداری است که مایل به تماشا تیم خود در جام جهانی است. اگرچه چادر ها چیزی بیش از تجربه میانه برای هواداران هستند که ممکن است در یک جشنواره موسیقی به دست آورند.

این اماکن جادار هستند، دارای تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و امکانات تهیه قهوه و چای هستند. علاوه بر این، تلویزیون، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال، گاوصندوق و حتی وای فای نیز از جمله تجملاتی است که به تطبیق بسیاری از امکانات موجود در اتاق های معمولی، وجود دارند.

شهر چادری مستقر در الخور، بعلاوه یکی از شهر هایی است که مسابقات جام جهانی را برگزار می نماید - از جمله تقابل انگلیس با ایالات متحده در بازی گروه B آن ها در 25 نوامبر و بعلاوه یکی از نیمه نهایی ها در تاریخ 14 دسامبر.

این مکان بعلاوه تنها 40 دقیقه با مرکز قطر یعنی شهر دوحه فاصله دارد. فیفا این اقامتگاه را تجربه ای منحصر به فرد توصیف نموده است که به هواداران اجازه می دهد با فرهنگ قطر ارتباط برقرار نمایند.

دهکده هواداران الخور یک تجربه منحصر به فرد از کمپینگ عربی را ارائه می دهد که هم منعکس نماینده و هم دربرگیرنده سنت های کشور قطر است. اقامتگاه به راحتی مبله شده است، مملو از وسایل معاصر و به سبکی شبیه چادر های سنتی قطری است. قرار گرفتن مستقیم در ساحل الفرکیه به شما این امکان را می دهد که با طبیعت، فرهنگ و زیبایی ماسه های طلایی ارتباط برقرار کنید.

منبع: ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2167

به "تور قطر: شهر چادری، دهکده زیبای طرفداران فیفا در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: شهر چادری، دهکده زیبای طرفداران فیفا در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید