شیائومی می 11 با طراحی منحصر به فرد و حفره درون نمایشگر از راه می رسد

به گزارش تیم علمی، تا به امروز شاهد انتشار گزارش های زیادی درباره گوشی شیائومی می 11 بوده ایم و حالا طبق جدیدترین اطلاعات، نمایشگر این گوشی هوشمند در چهار طرف خمیده خواهد بود.

شیائومی می 11 با طراحی منحصر به فرد و حفره درون نمایشگر از راه می رسد

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، با نزدیک شدن به رونمایی از چیپست اسنپدراگون 875 کوالکام، اطلاعات بیشتری درباره پرچمدار آینده شیائومی منتشر می گردد و انتظار می رود می 11 به اولین گوشی چینی با این پردازنده پرچمدار تبدیل گردد.

به تازگی افشاگر معروف Digital Chat Station اطلاعات جدیدی درباره این گوشی هوشمند منتشر نموده. به اعتقاد این افشاگر، نمایشگر شیائومی می 11 در هر چهار طرف خمیده خواهد بود و در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می گیرد، البته اطلاعاتی درباره مشخصات دوربین آن منتشر نشده است.

پرچمدارهای شیائومی در امسال میلادی مانند می 10، می 10 پرو 5G و می 10 اولترا به نمایشگر خمیده مجهز شده اند که البته در دو طرف خمیده هستند. در مقابل این کمپانی که اخیرا با عبور از اپل به سومین برند پرفروش گوشی های هوشمند در دنیا تبدیل شده، وان پلاس و سامسونگ در حال دور شدن از این نمایشگرها هستند.

نمایشگرهای خمیده جذابیت مخصوص به خود را دارند، با این حال با معایبی نیز همراه هستند. از این معایب می توان به کاهش مقاومت آن ها، لمس های تصادفی و موارد دیگر اشاره نمود. با توجه به این موارد باید منتظر ماند و دید پرچمدار آینده شیائومی با نمایشگر خمیده در چهار طرف چه عملکردی از خود نشان می دهد.

به نظر می رسد شیائومی می 11 در مقایسه با نسل قبلی خود از طراحی متفاوتی بهره می برد و در حالی که نمی دانیم چندین نسخه از آن وارد بازار می گردد، انتظار داریم شیائومی آن ها را به چیپست اسنپدراگون 875، دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر و لرزشگیر بهبودیافته مجهز کند.

اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی و عرضه پرچمدار آینده شیائومی منتشر نشده، با این حال با توجه به توقف فروش می 10 پرو در چین و عدم موجودی نسخه استاندارد آن، انتظار می رود در آینده نزدیک با می 11 دیدار کنیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1340

به "شیائومی می 11 با طراحی منحصر به فرد و حفره درون نمایشگر از راه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می 11 با طراحی منحصر به فرد و حفره درون نمایشگر از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید