طوفان استقلال در مشهد؛ ژستد پس از 498 دقیقه!

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران: هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز با ملاقات تیم های پدیده و استقلال در مشهد آغاز شد که آبی های تهرانی پیروز شدند با ارائه بازی تقریبا یکطرفه از سد رقیب قعرنشین شان، با 3 گل عبور نمایند و 25 امتیازی شوند.

طوفان استقلال در مشهد؛ ژستد پس از 498 دقیقه!

به گزارش خبرنگاران، شاگردان فرهاد مجیدی که این روز ها بازی های خوبی به نمایش می گذارند در یک نیمه کار رقیب را ساختند و 3 گل را در همان 45 دقیقه نخست وارد دروازه رقیب کردند. جعفرسلمانی، رودی ژستد و آرمان رمضانی، گلزنان استقلال در این بازی بودند. ازاین جمع، فقط جعفرسلمانی بود که پیش ازاین برای استقلال در لیگ برتر گلزنی نموده بود. رودی ژستد که از هفته چهارم به ترکیب این تیم اضافه شده بود تا پیش از این بازی در امر گلزنی ناکام مانده بود.

ژستد، اما بعد از دو پاس گل که به همتیمی هایش در بازی های قبلی داد، در این ملاقات بالاخره برای اولین بار با پیراهن استقلال پیروز به گلزنی شد تا بعد از 498 دقیقه پایش به گل باز گردد. نکته جالب اینکه آرمان رمضانی هم مزد درخشش در بازی جام حذفی برابر نود ارومیه را گرفت و در ترکیب فیکس استقلال در لیگ به میدان رفت. او پاسخ اعتماد فرهاد مجیدی را درهمین ملاقات داد و بار دیگر با یک ضربه سر پیروز به گلزنی شد.

به این ترتیب، استقلال با پیروزی جدیدی که به دست آورد، تعداد امتیازاتش را به عدد 25 رساند و از آن مهمتر اینکه یکبار دیگر پیروز به ثبت کلین شیت در لیگ برتر شد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2045

به "طوفان استقلال در مشهد؛ ژستد پس از 498 دقیقه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان استقلال در مشهد؛ ژستد پس از 498 دقیقه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید