عطایی: بازی آسانی مقابل هندی ها نداشتیم، قدرت ما حریف را از بازی خارج کرد

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران: سرمربی تیم والیبال کاله ایران گفت: بازی آسانی مقابل نماینده هند نداشتیم و قدرت تیم ما حریف را از جریان بازی خارج کرد.

عطایی: بازی آسانی مقابل هندی ها نداشتیم، قدرت ما حریف را از بازی خارج کرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بهروز عطایی بعد از پیروزی یکطرفه تیمش مقابل نماینده هند در مرحله دوم از مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا گفت: اصلا بازی آسانی نبود و این قدرت تیم ما بود که حریف را از جریان بازی خارج کرد. ما بررسی درستی از تیم حریف داشتیم و راهکارهای تعیین و کارآمدی را برای اجرا به بازیکنان ارائه داده بودیم. آنها هم تاکتیک های ما را به خوبی اجرا کردند.

سرمربی کاله ادامه داد: این بازیکنان دو سوم تیم ملی هند بودند که چین را در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا به دردسر انداخته بودند.

وی در خصوص استفاده از ترکیب اصلی تیمش در این بازی آسان گفت: تعریف من از تعویض با سایر مربیان فرق می نماید. من این نگاه را ندارم که در بازی های ساده از بازیکنان ذخیره استفاده کنم. بازیکنان ذخیره باید در شرایط سخت به تیم یاری نمایند.

سرمربی کاله در سرانجام با اشاره به اینکه هدفی جز قهرمانی ندارند توضیح داد: چین تیم بسیار خوبی است ولی امروز به تایوان باخت. آنها فردا در مقابل ما انتحاری بازی خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 572

به "عطایی: بازی آسانی مقابل هندی ها نداشتیم، قدرت ما حریف را از بازی خارج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: بازی آسانی مقابل هندی ها نداشتیم، قدرت ما حریف را از بازی خارج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید