فروش دوربین های حرفه ای به طرز شگفت انگیزی کاهش یافته ، ما در عصر پس از دوران اوج تقاضای دوربین زندگی می کنیم!

به گزارش تیم علمی، در سال 2020، کل تولیدکننده های دوربین های حرفه ای، تنها حدود یک هشتم فروش خود را در سال 2008 داشتند. به زبان اعداد، آنها فقط 15 میلیون دستگاه دوربین فروختند، در صورتی که 12 سال پیش تر، آنها 120 میلیون دوربین در یک سال فروخته بودند.

فروش دوربین های حرفه ای به طرز شگفت انگیزی کاهش یافته ، ما در عصر پس از دوران اوج تقاضای دوربین زندگی می کنیم!

با این شرایط همه گیری کرونا و خانه نشینی کرونا، شاید یک بهانه این باشد. اما یک مشکل عمده هم این است که گرچه دوربین های تازه بهتر شده اند، اما خیلی ها را قانع ننموده اند که این اندازه پیشرفت، ارزش هزینه گزاف را داشته باشد.

برای مثال دوربین سه هزار دلاری 61 مگلپیکسلی Alpha 7R IVa سونی، 50 درصد پیکسل بیشتر نسبت به دوربین 2300 دلاری Alpha 7R III دارد. دوربین نه هزار دلاری لایکا 41 مگاپیکسلی M10-R 1200 دلار نسبت به مدل M10-P گران تر است، اما 71 درصد پیکسل بیشتر دارد.

بله! می دانم که صحبت از تعداد پیکسل ها در دوربین ها یک چیز فنی نیست و فاکتورهای زیادی دخیل هستند. اما خلاصه صحبت این است که حتی فزونی های چشم گیر دوربین ها این دو سه ساله نسبت به نسخه های قبلی، مردم را قانع ننموده که دل از دوربین های قبلی بنمایند و هزینه نمایند.

تازه باید اضافه نمود که در این 4-5 ساله دوربین های موبایل پیشرفت محسوسی نموده اند و حالا واقعا عکس های پرچم دارها بسیار چشمگیر شده و هنگام پرینت و ویرایش دیگر ضد حال نیستند!

به اینها اضافه کنید فاکتور دسترسی پذیرتر بودن دوربین های گوشی های موبایل. شما موبایل خود را همواره همراه دارید و می توانید از یک چشم انداز اتفاقی عکس بگیرید. اما بیشتر ما آماتورها، فقط در سفرها و موقعیت های خاص دوربین حرفه ای همراه می بریم.

اما اگر شما می خواهید در قالب یک ویدئوی مستند 30 دقیقه ای ماجرا را به صورت مشروح و دقیق بدانید، این ویدئوی یوتیوب را ببینید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1809

به "فروش دوربین های حرفه ای به طرز شگفت انگیزی کاهش یافته ، ما در عصر پس از دوران اوج تقاضای دوربین زندگی می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش دوربین های حرفه ای به طرز شگفت انگیزی کاهش یافته ، ما در عصر پس از دوران اوج تقاضای دوربین زندگی می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید