فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی ویتنام: در هر بازی پیشرفت بازیکنانم را می بینم

به گزارش تیم علمی، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال ویتنام گفت: قطعاً بازی ما مقابل اندونزی سخت خواهد بود، اما تیم ما نسبت به مرحله انتخابی تغییرات زیادی داشته و پیشرفت نموده ایم.

فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی ویتنام: در هر بازی پیشرفت بازیکنانم را می بینم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، کوچ توآن، سرمربی تیم زیر 20 سال ویتنام پس از شکست 2 بر یک تیمش در دیدار مقابل ژاپن با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز بازی را باختیم و شکست خوردیم اما در هر بازی پیشرفت را در بازیکنانم می بینم.

وی اضافه نمود: ژاپن یکی از تیم های برتر آسیا است اما ما در طول بازی به خصوص در نیمه دوم پا به پای آن ها بازی کردیم. با این بازی مرحله گروهی برای ما تمام شد و برای مرحله بعدی آماده می شویم. در ادامه به نوعی تمرین می کنیم تا در مرحله یک چهارم نهایی با شرایط بهتری به میدان برویم.

سرمربی ویتنام در رابطه با نقاط ضعف تیمش در دیدار با ژاپن گفت: در طول بازی به خصوص نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم اما در دو گلی که دریافت کردیم، به خصوص در گل دوم بدشانس بودیم. اگر برای استفاده از موقعیت هایمان بیشتر تمرین کنیم، قطعاً گل های بیشتری به ثمر رسانده و نتایج بهتری کسب می کنیم.

وی در رابطه با دیدار تیمش در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اندونزی نیز اعلام کرد: ما در مرحله انتخابی این مسابقات با اندونزی هم گروه بودیم و بازی خوبی مقابل این تیم انجام داده و مساوی کردیم. آن ها تیمی سریع و تکنیکی دارند.

وی در خاتمه گفت: قطعاً بازی ما مقابل اندونزی سخت خواهد بود. اما تیم ما نسبت به مرحله انتخابی تغییرات زیادی داشته و پیشرفت نموده ایم.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 258

به "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی ویتنام: در هر بازی پیشرفت بازیکنانم را می بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی ویتنام: در هر بازی پیشرفت بازیکنانم را می بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید