فیلم کوتاه ایرانی در برلین جایزه گرفت

به گزارش تیم علمی، تتو به کارگردانی فرهاد دل آرام پیروز به کسب جایزه خرس بلورین بهترین فیلم کوتاه از سوی هیات داوران جوان بخش نسل جشنواره فیلم برلین شد.

فیلم کوتاه ایرانی در برلین جایزه گرفت

برگزیدگان بخش نسل جشنواره فیلم برلین در حالی معرفی شدند که فیلم کوتاه ایرانی تتو ساخته فرهاد دل آرام جایزه خرس بلورین بهترین فیلم کوتاه را از سوی هیأت داوران جوان بخش Generation 14 Plus (ویژه آثار مرتبط با نوجوانان بالای 14 سال) را از آن خود کرد.

فیلم های بخش نسل جشنواره برلین، از میان نزدیک به 2500 شرکت کننده انتخاب شده اند و در مجموع 62 فیلم کوتاه و بلند از 36 کشور و تولیدکننده در دو بخش نسل کا پلاس (ویژه آثار مرتبط با بچه ها بالای 4 سال) و نسل 14 پلاس (ویژه آثار مرتبط با نوجوانان بالای 14 سال) به نمایش گذاشته می گردد.

فیلم کوتاه مَگرالِن محصول مشترک ایران و کانادا ساخته مریم زارعی نیز در بخش نسل سال جاری جشنواره برلین 2019 حضور داشت.

فیلم کوتاه تتو ششمین ساخته فرهاد دل آرام است. در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: برای تمدید گواهینامه رانندگی، دختری جوان به دلیل تَتوهایش به شهرک آزمایش فرستاده می گردد.

شصت ونهمین جشنواره فیلم برلین از تاریخ 7 فوریه (18 بهمن) شروع شده و فردا 17 فوریه (28 بهمن) به کار خود خاتمه می دهد. ژولیت بینوش بازیگر برنده اسکار فرانسوی به عنوان رئیس هیأت داوران بخش رقابتی این رویداد سینمایی است.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 631

به "فیلم کوتاه ایرانی در برلین جایزه گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوتاه ایرانی در برلین جایزه گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید