لندرور دیفندر MANHART با پیشرانه 512 اسب بخاری معرفی گشت

به گزارش تیم علمی، لندرور دیفندر MANHART مجهز به پیشرانه 3 لیتری توربوشارژ با 512 اسب بخار قدرت معرفی گشت. این خودرو گشتاور 710 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار می دهد و به همراه کیت کاهش ارتفاع به دست مشتریان می رسد.

لندرور دیفندر MANHART با پیشرانه 512 اسب بخاری معرفی گشت

خبرنگاران - شرکت تیونینگ خودرو منهارت از نسخه اصلاح شده شاسی بلند لندرور دیفندر رونمایی کرد. این خودرو DP 500 نامیده می شود. اگرچه لندرور دیفندر نو به نام مدل کاملا Offroad طراحی شده، واقعیت این است که بیشتر دارندگان این خودرو در خارج از جاده با آن رانندگی نمی کنند. به همین ترتیب، نمونه اصلاح شده منهارت به جای تلاش برای بهبود توانایی های خارج از جاده، بر عملکرد بهتر در خیابان متمرکز است.

مشخصات فنی

شرکت منهارت با نمونه چهار چرخ محرک لندرور دیفندر به نام P400 AWD کار خود را آغاز کرد. این خودرو از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربوشارژ بهره می برد که به طور معمول 400 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

ریمپ ساده ECU باعث می شود قدرت به 512 اسب بخار و گشتاور به 710 نیوتن متر برسد. یعنی تقریباً به اندازه قدرتی که لندرور دیفندر مجهز به پیشرانه 5 لیتری سوپرشارژ دارد و اکنون از طریق لندرور به فروش می رسد.

در جای دیگر، منهارت سیستم اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ نصب کرده است. این سیستم اگزوز به همراه لوله های خروجی با روکش کربن یا سرامیک ارائه می شود. مشتریان همچنین می توانند ترمز های به روز شده را انتخاب کنند و ارتفاع سیستم تعلیق بادی استاندارد خودرو را 30 میلی متر کاهش دهند.

ظاهر لندرور دیفندر MANHART هم با استفاده از رینگ های 24 اینچی که در لاستیک های 295/30 پیچیده شده اند، اصلاح شده است. اگر خریداران چنین رینگ های بزرگی را دوست نداشته باشند، رینگ های کوچک تر 22 اینچی هم با لاستیک های 295/40 ارائه می شوند.

منهارت همچنین پیشنهاد می دهد که پوشش پیشرانه و ملحقات گل گیر را با رنگ مشکی براق رنگ آمیزی کنید. همچنین مجموعه ای از طرح های گرافیکی روی بدنه هم در صورت سفارش، وجود دارد.

تعداد اندکی از تغییرات در فضای داخل کابین ایجاد شده است. از جمله آنها می توان به چرم آلکانترا و قطعات چرمی اشاره کرد. منهارت همچنین مجموعه ای بی نظیر از صندلی های Recaro را برای راننده و سرنشین جلو ارائه می دهد.

منبع: زومیت

منبع: بیت ران
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1767

به "لندرور دیفندر MANHART با پیشرانه 512 اسب بخاری معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندرور دیفندر MANHART با پیشرانه 512 اسب بخاری معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید