لیگ سری آ مونترال؛ مبارزه گنج زاده برای مدال برنز

به گزارش تیم علمی، کاراته کای وزن 84+ کیلوگرم در نیمه نهایی نتیجه را واگذار کرد تا برای کسب مدال برنز به روی تاتامی برود.

لیگ سری آ مونترال؛ مبارزه گنج زاده برای مدال برنز

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سومین مرحله لیگ سری آ از بعدازظهر آدینه (31 خردادماه) به وقت ایران در شهر مونترال کانادا شروع شد و سجاد گنج زاده و هادی عرب 2 نماینده کاراته کشورمان در وزن 84+ کیلوگرم به مصاف رقبا رفتند.

سجاد گنج زاده ابتدا حریفی از پرو را 5 بر صفر شکست داد. سپس 4 بر صفر از سد نماینده کره جنوبی گذشت و در ادامه پیروز شد کاراته کا اوکراینی را 3 بر صفر از پیش رو بردارد و گام به دور نیمه نهایی بگذارد.

او در این مرحله به مصاف آلپ ارسلان یامان اوغلو از ترکیه رفت و یک بر صفر نتیجه را به این حریف واگذار کرد تا روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف زونیمیر زیوکویچ از کرواسی برود.

هادی عرب دیگر نماینده این وزن بود که در اولین مبارزه مقابل جاناتان هورنه آلمانی پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه در هانتی مغلوب شد و از حضور در ادامه رقابتها بازماند.

فردا و در ادامه این رقابتها هامون درفشی پور در وزن 67، بهمن عسگری و سعید احمدی در وزن 75 و حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم به روی تاتامی خواهند رفت.

س

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 394

به "لیگ سری آ مونترال؛ مبارزه گنج زاده برای مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ سری آ مونترال؛ مبارزه گنج زاده برای مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید