محدودیتی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری کرمان وجود ندارد

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان نمود: در حال حاضر هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری نداریم و این اداره کل آمادگی لازم را برای همکاری در زمینه ایجاد زیرساخت های گردشگری دارد.

محدودیتی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری کرمان وجود ندارد

فریدون فعالی امروز هفتم مهرماه با هدف آنالیز شرایط فعالان گردشگری و افتتاح و بازدید چند پروژه گردشگری به شهرستان سیرجان سفر کرد.

وی در حاشیه افتتاح یک مجتمع گردشگری در سیرجان گفت: در طول هفته گردشگری 16 پروژه با سرمایه گذاری بیش از 70 میلیارد تومان و اشتغالزایی 147 نفر در استان کرمان مورد بهره برداری قرار می گیرند.

فعالی ادامه داد: خوشبختانه از بخش کشاورزی، صنعت و معدن و پزشکی منابع مناسبی برای ایجاد زیرساخت های گردشگری وارد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اعلام کرد: در حال حاضر هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری نداریم و این اداره کل آمادگی لازم را برای همکاری در زمینه ایجاد زیرساخت های گردشگری دارد.

برپایه این گزارش، در ابتدای این سفر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در نشست با فعالان گردشگری شهرستان سیرجان مسائل آنها را آنالیز و راهکارهایی برای حل و فصل آنها ارائه داد.

بازدید از هتل در حال احداث زیگورات سیرجان هدف بعدی این سفر بود.

به گزارش خبرنگاران، مجموعه اقامتی تجاری و تفریحی هتل سیرجان، متعلق به شرکت پارس زیگورات، در زمینی به مساحت 34 هزار مترمربع و با زیربنای 67 هزارمتر مربع در چهار بلوک تفریحی و تجاری و یک بلوک با کاربری، هتل 4 ستاره و با امکاناتی نظیر مرکز خرید، هایپر مارکت، تالار پذیرایی، سالن های ورزشی، همایش، نمایشگاهی، رستوران و کافی شاپ در شهر سیرجان درحال احداث است.

براساس این گزارش، تا به امروز برای احداث این مجتمع 150 میلیارد د تومان هزینه شده و دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی است که در سال 1402 به صورت کامل به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1868

به "محدودیتی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری کرمان وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیتی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری کرمان وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید