محصولات جدید اپل رونمایی شد، آی پد پروی مجهز به 5G و آی مک رنگی

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، روز گذشته مراسم آنلاین Spring Loaded اپل برگزار و در آن از محصولاتی جدید از جمله از نسخه جدید آی پد پرو رونمایی شد.

محصولات جدید اپل رونمایی شد، آی پد پروی مجهز به 5G و آی مک رنگی

آی پد پرو نخستین دستگاهی است که تراشه M1 اپل در آن به کار رفته که عملکردی مشابه رایانه دسک تاپiMac را برای دستگاه فراهم نموده است. اپل ادعا می نماید قدرت گرافیک آی پد پرو با یاری پردازشگر ارتقا یافته 1500 بار سریع تر شده است. همچنین عمر باتری این دستگاه نیز 10 ساعت است. در کنار این موارد آی پد پرو مجهز به نمایشگر Liquid Retina XDR، فناوری 5G و دوربین جلویی اولت راواید، حسگر لیدار است. این دستگاه با مجیک کیبورد و قلم اپل یکپارچه می گردد.

تبلت جدید اپل در دو نسخه 11 و 12.9 اینچی و با قیمت پایه 799 و 1099 دلار عرضه می گردد. کاربران می توانند از 30 آوریل سفارش خود را ثبت نمایند و بارگیری محصول از نیمه دوم ماه می شروع می گردد.

رایانه دسک تاپ با رنگ های متنوع

علاوه بر آن اپل در این مراسم نسخه رنگی رایانه دسک تاپiMac و آیفون 12 را معرفی کرد. رایانه آی مک در 7 رنگ و مجهز به قابلیت فیس تایم 1080p، دوربین HD، میکروفون هایی با کیفیت بالا و سیستم صوتی با 6 بلندگو عرضه می گردد.

این نخستین رایانه ای است که با فناوری Touch ID عرضه می گردد و بنابراین ایمن سازی ورود آن و قابلیت پرداخت با اپل پی نیز ساده تر می گردد. علاوه بر آن این رایانه نیز مجهز به تراشه M1 است. آی مک با GPU هفت هسته ای با قیمت 1299 و 1249 دلار برای آموزش در رنگ های سبز، صورتی، آبی و نقره ای عرضه می گردد. این دستگاه دارای CPU هشت هسته ای، 8 گیگابایت حافظه، 256 گیگابایتSSD، دوپورت تاندربولت، مجیک کیبورد و مجیک ماوس است.

قیمت آی مک با GPU هشت هسته ای 1499 و 1399 دلار اعلام شده که در رنگ های سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره ای عرضه می گردد. این دستگاه دارای CPU هشت هسته ای، 8 گیگابایت حافظه است.

از سوی دیگر این شرکت آیفون 12 و آیفون مینی 12 را با رنگ بنفش به بازار معرفی کرد.

ایرتگ با قیمت 29 دلار عرضه می گردد

اپل در مراسم Spring Loaded از ایرتگ نیز رونمایی کرد. این گجت به سرویس Find My شرکت اضافه می گردد. قیمت ایرتگ 29 دلار اعلام شده است.

کاربر با استفاده از اپلیکیشن Find My می تواند ایرتگ و هر آیفونی با تراشه U1(مانند آیفون های سری 11 و 12) را ردیابی کند. کاربران می توانند ایرتگ را با استفاده از ای موجی ها شخصی سازی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1654

به "محصولات جدید اپل رونمایی شد، آی پد پروی مجهز به 5G و آی مک رنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات جدید اپل رونمایی شد، آی پد پروی مجهز به 5G و آی مک رنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید