مرمت پست های زمینی امور برق تبریز

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، عادل کاظمی صبح امروز شنبه پس از بازدید و آنالیز مسائل و معایب پست های زمینی امور برق باغمیشه در جمع خبرنگاران گفت: باید اقدامات لازم در رابطه با راه اندازی اکیپ خط گرم برای نظافت و سرویس پست های ساختمانی صورت گیرد.

مرمت پست های زمینی امور برق تبریز

وی سپس با اشاره به اینکه جهت برطرف معایب پست های ساختمانی از قبیل فنس کشی، دریچه زیر زمین، سینی کشی، اصلاح ناودانی ها، ایزولاسیون پشت بام، مرمت دیوارها و نما باید انجام شو د، اضافه نمود: در نیمه دوم سال 97 از کل پست های زمینی این امور که متشکل از 215 دستگاه است 150 دستگاه بازدید و برطرف عیب شده و 65 دستگاه دیگر مورد بازدید و سرویس قرار نگرفته اند.

وی با بیان اینکه نسبت به برطرف عیوب باقی مانده پست های ساختمانی و سایر تاسیسات، برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت صورت گیرد اضافه نمود: بیش از 3.5 کیلومتر خط 20 کیلوولت هوایی از فیدر 1 سعید آباد در راستا روستای استیار، با هزینه کرد 230 میلیارد ریال مورد اصلاح قرار گرفته و برطرف کانون خطر صورت گرفته است.

کاظمی اضافه نمود: تعداد 29 مورد در خواست مردمی ثبت و به این امور ارسال شده است که بیشترین درخواست ها مربوط به درخواست تقسیط انشعاب، روشنایی معابر و تسریع در اجرای پروژه های نیرورسانی بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه در 10 ماهه اول سال 97، از 697 پست هوایی 208 دستگاه بازدید، سرویس و برطرف عیب شده و 489 دستگاه بازدید و سرویس نشده است، گفت: 224 فیدر فشار ضعیف بازدید و برطرف عیب شده و 65.29 کیلومتر از خطوط هوایی و 51.56 کیلومتر نیز از خطوط زمینی مورد بازدید و اصلاح قرار گرفته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 168

به "مرمت پست های زمینی امور برق تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرمت پست های زمینی امور برق تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید